Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Wrocław
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(16.03.2020 10:17)kondzik2013 napisał(a): [ -> ]Może jakaś aktualizacja mapki poglądowej?:D
No racja miała być z każdymi zdjęciami;)
Już dodałem, nie zrobiłem aż tak dużo ale na Psim Polu kolorystyka się lekko zmieniła:P
No spoko, cały projekt wygląda genialnie.
Czy możecie podać prawdopodobną datę wydania mapy?
(16.03.2020 13:15)CinekXD napisał(a): [ -> ]No spoko, cały projekt wygląda genialnie.
Czy możecie podać prawdopodobną datę wydania mapy?

Data wydania mapy: Tak.
Przybliżona data wydania mapy to 30 lutego 2063 roku. Proszę nie zadawać ciągłych pytań o to samo. Gdy mapa będzie na ostatniej prostej do wydania to o tym poinformujemy. Na 99% stanie się to w 2020 roku.
Polak1616 - Przestań zadawać takie głupie pytania bo się wkurzą i zrezygnują z projektu!
Przez to jest duża szansa, że 1% że nie wydamy, się zwiększy;)
Drodzy gracze.
Jako że projekt jest już na półmetku prac, doszliśmy do wniosku że apetyt rośnie w miarę jedzenia, w związku z tym powstał pomysł stworzenia placu Grunwaldzkiego i odnóg prowadzących do niego z obecnych planowanych zakończeń niektórych linii. Gdyby udało się wprowadzić do realizacji ten wariant, uzyskalibyśmy wówczas w pełni realne przebiegi linii: C, 111, 116, 121, 131, 141 oraz 151 oraz bazę wyjściową do przedłużenia linii D oraz 149.
Jednak jest jedno ale. Którym jest konieczność przesunięcia obecnej lokalizacji pętli Sępolno wraz z Kowalską i Swojczycami oraz kompletnym reworku ul. Miłoszyckiej która w obecnym kształcie wali fikcją na kilometr jak nie dwa. To oczywiście wymaga sporej ilości czasu (od miesiąca do 3-4 w zależności od zaangażowania i skomplikowania prac bo autorzy nie są cyborgami i też mają własne życie i nie będą siedzieć cały czas przy przerabianiu jednej części mapy gdy można odświeżyć lub zrobić nową część drugą),

Drugi wariant czyli ten który był planowany dotychczas obejmuje jednak skrócone przebiegi tras bez placu Grunwaldzkiego. I tak linia 111 oraz C kończyłby przy zawrotce na ul. Hlonda przy pętli Katedra, wszystkich linii "psipolskich" tj. 121/131/141/151 do pętli przy ul. Kromera na której jest już i tak w obecnym momencie tłok na stanowiskach. Z kolei linia 116 zostałaby przetrasowana do pętli Kowale. W takim przypadku również nie zostałby stworzony Wojnów oraz linia 115 zaś ul. Miloszycka pozostałaby w takim kształcie jakim jest, czyli mocno odbiegającym od rzeczywistości. Powodem tego jest fakt że nie będziemy wtedy robić czegoś, co w następnej wersji w której już na 100% będzie Grunwald i tak trzeba będzie to wszystko usunąć i postawić od nowa. Wariant ten, pomimo znacznego ufikcyjnienia projektu ma jednak zaletę - jest szybszy do wykonania przy czym wydanie nastąpiłoby szybciej niż w przypadku wariantu nr 1.

W związku z tym prosimy o oddanie głosów w ankiecie która zdecyduje o dalszym rozwoju mapy. (która ma za zadanie rozstrzygnąć pytanie, czy komputery niektórych graczy spłoną i pójdą na śmietnik powodując rage twojego starego, czy zostaną w całości)

ANKIETA ZAKOŃCZONA

dla zobrazowania schematy poszczególnych wariantów:

[Obrazek: 299c313968226882.png]
[Obrazek: d3421b03348a10a7.png]

Wybór wariantu w szczególnym przypadku może ulec zmianie
Powiem tak: Na bardzo dobry projekt trzeba czekać;) Brać od razu wariant pierwszy i nie pytać innych. Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy:D
Ankieta zakończona wygrał wariant pierwszy 39 głosów vs 36, graczom z biednym sprzętem radzę poczynić upgrade sprzętu jeśli będą chcieli pograć bez przycinek na nowej edycji mapy.:)
Przekierowanie