Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
w razie ewentualnego rozwoju projektu wstawiam dla użytkowników, aby z góry wiedzieli czego można się spodziewać w "realnym Szczecinie"
http://www.mmszczecin.pl/490209/zmiany-w...szczecinie

Ponadto przełom sierpnia i września przyniósł inne zmiany, mogące znaleźć odzwierciedlenie w przyszłości na mapie - jak np. wydłużenie niektórych kursów linii 87 pod Dworzec Główny PKP od strony ul. Owocowej.
(24.08.2014 16:55)KMSzczecin napisał(a): [ -> ]Tam jest zawsze tak pusto (Skolwin/Gocław)

I tam też w realu jeździ się 20km/h, żeby nie robić nadczasu:P?
@up Tak.
To kierowca musi dostosować się do rozkładu. A czy będzie jechał 20 km/h czy 50 km/h to nikogo nie obchodzi.
Koniec OT.
Najlepsza polska mapa do OMSI 2! Czekam na dalszą rozbudowę o linie 69 i 51!
W pierwszym poście informacja dla osób które prowadzą vFirmy.
Mam pytanko jeżeli nigdy mapki nie miałem na kompie i czy muszę pobrać wersję najstarszą i zaktualizować do 4.0 czy tylko 4.0:)
Tylko 4.0, nawet jeśli miałeś poprzednią to musisz ją usunąć.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Jedna z najlepszych map do omsi . Jednak pojazdy AI czasami tak bezczelnie wymuszają pierwszeństwo że żeby przejechać całą linię trzeba mieć oczy dookoła głowy . Jak najbardziej polecam niezdecydowanym . Jednak nie będzie to dobry początek dla nowych graczy .
Mapka jest super tylko dlaczego na pętli Wiszesława oraz Warszewo pojazdy wjeżdżają na pętle autobusową oraz co zrobić aby zwiększyć liczbę pasażerów na takich przystankach jak m.in Hoża, Skolwin, Pokoju.

Fajnie byłoby jakby autor zaktualizował rozkłady linii i trasy nr 58 (z Placu Rodła na Gocław) oraz 59 (z Pl. Rodła do Nehringa Pomnik).

ps

Nie czytałem wcześniejszych postów więc jeśli ktoś napisał już coś podobnego to z góry przepraszam.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie