Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Mapa jest rewelacyjna:D Nawet mam 30fps co jestem w szoku:D Jedyny minus chyba ze to u mnie tylko tak jak ze na lini 58 jak sie jedzie na goclaw za przystankiem pokoju tam prawie zadne samochody nie jeżdżą:( Tez tak macie ?


Wie ktoś jakie potrzebne sa wszystkie autobusy do ailists ? I z gdzie znajde malowania do nich dokładiej ?:) prosiłbym o jakaś wiadomosc na PW:D
MAN EN92, MAN D86. Malowania w paczce.
(27.02.2014 22:23)omega44 napisał(a): [ -> ]i nareszcie jechałem z ponad 5cio minutowym opóźnieniem w obie strony!
I właśnie tego brakuje w wielu mapach wydanych do OMSI, zazwyczaj trzeba zbijać czas bo jesteśmy prze czasem na przystankach.
A ja mam takie pytanie, czy linie 58 i 59 będą dostosowane do nowych tras i rozkładów, które obowiązują od stycznia?
İmage

Kiedyś wspominałem Autorowi o tym bugu, ale jak widzę, nie został on naprawiony.
To może i ja wyrażę swoją opinie.
Pierwsze co to powiem, że stare tereny nie zostały zaniedbane i zostały odświeżone, co się chwali:)
Jednakże chciał bym powiedzieć o kilku bugach i błędach:
- kościół Stołczyn, tekstura obok wieży jest ta sama co na wieży, co za tym idzie mamy "szachownice" okien i niebieskiego daszku na bocznej ścianie.
- błąd którym się najbardziej przejmuję, a mianowicie to ruch Ai, czytałem w kilku postach, że jest genialny, niestety się z tym nie zgodzę, ponieważ w wielu miejscach si się po prostu blokowało, np Gontyny z E. Plater, samochód na środku skrzyżowania i lipa, żaden samochód się przez 10 min nie ruszył, to samo na skrzyżowaniu E.plater z Firlika. Martwi mnie to bo jak czytam to tylko u mnie to występuje, dodam, że mam ruch AI ustawiony na 100 aut na mapę.
(01.03.2014 23:28)CraherPL napisał(a): [ -> ]- kościół Stołczyn, tekstura obok wierzy jest ta sama co na wierzy, co za tym idzie mamy "szachownice" okien i niebieskiego daszku na bocznej ścianie.

To obiekt stworzony przez kogoś z twórców gry, nic na to nie poradzimy, że komuś nie chciało się tego poprawnie oteksturować:tonieja:
Przecież to jest kościół od twórców gry - tj. Berlina;) Sceneryobjects\Buildings_MC\kirche_ev_01.sco
Aha no okej, nie wiedziałem. A co do sprawy korków to co może być przyczyną.

P.S. tak wiem, że jest duża różnica między wierzy a wieży, sorry 'bout that
Mapa naprawdę znakomita, brawo! Szczególnie mnie cieszy świetna optymalizacja, gdyż przed wydaniem, to właśnie o nią się obawiałem.

Mam jednak dwa pytania;
1) Czy wszyscy z Was mają małą liczbę pasażerów? Konkretnie na linii 63, od Skolwina, pasażerowie wsiadają na drugim, trzecim, czwartym i czasem piątym przystanku, a potem długo nikogo? (Tak, tak,tak. Ustawiłem liczby pasażerów, ludzi, zmieniłem plik global itd, itp).

2) Jeśli wszyscy tak mają to mam jeszcze pytanie do autorów; czy jest to zabieg celowy (mała liczba pasażerów), czy jakiś błąd i czy można by prosić o jakieś wskazówki (lub patch:rumieniec: ) w celu zmiany tej sytuacji?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie