Strefa OMSI

Pełna wersja: MZA Warszawa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Ciekawe skąd on jest, skoro jest na WPR...
Z wrocławskiego Volvo:D (pewnie tak samo jak jego krótszy brat)
(17.11.2016 09:15)M@ttez napisał(a): [ -> ]Ja ostatnio na Znanej, zdaje się, że na 520, widziałem hybrydowe Volvo 7700/7900 w białym kolorze. Ktoś kojarzy, czy to jakiś test i skąd to się wzięło?

Skąd się wziął? Z Wrocławia, bo produkuje je wyłącznie fabryka z tego miasta. A jaka przyczyna tych testów? Szwedzki producent autobusów od pewnego czasu próbuje zainteresować polskie miasta swoim modelem. Przekonuje, że dzięki hybrydowemu napędowi oszczędność paliwa sięga w nim ponad 30 procent. Warto dodać, że Volvo powoli wchodzi na polski rynek autobusów elektrycznych. Autobus oczywiście należy do zajezdni R-3 "Ostrobramska".
Wóz został wyprodukowany 2 lata temu i już ma bardzo bogatą historię, jeśli chodzi o testy - http://phototrans.pl/15,463115,21.html . Jak widać, Warszawa będzie go testować znacznie dłużej:). Uprzedzając pytania - ciężko wskazać jedną linię na jakiej może się pojawić. Volvo może wyjechać na każdą linię obsługiwaną przez R-3. Widziałem, że często gości na 117 i 168.
Polecam administracji zapoznać się z regulaminem forum i podstawowymi zasadami dyskusji i "nie wnoszenia nic do tematu". Radzę również odpuścić sobie chamsko-ironiczne teksty typu "gratulujemy", bo tak się tylko pogrążacie. Testowe Volvo jeździ i jeździło już po kilkunastu miastach Polski. Jechałem nim w Gliwicach, widziałem we Wrocławiu i nawet Krakowie, które nie słynie z innowacji w dziedzinie transportu. Jeżeli chodzi o Warszawę, to nowe Volvo jeździło m.in. na 168 i 199. Na 199 obsługiwało 2 brygady przez czas niedługi, natomiast w 168 3 brygady przez okres kilku tygodni. Biorąc pod uwagę dwuletni kontrakt na testowanie Volvo zagości ono na wielu liniach. Zapewne będą to linie prowadzące przez centrum, bo Volvo wbrew pozornej dużej szerokości, ma, jak na dwunastometrowca, mały promień skrętu. Dodatkowo, z MZA i ZTM wyciekły informacje o prawie pewnym kontrakcie na kupno w pełni "naszych" Volvo. Niby trwają testy, ale decyzje niedługo zostaną podjęte. A tak przy okazji, co myślicie o kilkudziesięciu Solówkach Arrivy, które zaczną jeździć od grudnia? Moim zdaniem lepiej zainwestować w IV generację na początku 2017.
Jak się ma sprawa z Gniotami, do końca roku pojeżdżą? Wiem, że ich koniec zbliża się wielkimi krokami. Gadałem z kierowcą ze "Stalowej", mają braki na solówki, czyżby oznaczało to, że jeszcze nam trochę posłużą?:^)
Pojeżdżą, pojeżdżą:) Akurat o gnioty to ja bym się nie obawiał - w końcu MZA będzie musiało zastąpić stare SU 12 Mobilisu i 20 Scanii:) Prędzej bym się obawiał o SU 15;)
Z powodu różnych braków wozów kasacje wszystkich pozostałych SU15, Jelczy M121M oraz MANów NG313 i NM223.3 zostały wstrzymane;)
Dochodzi problem braku 50 solówek z wojny ITS i ZTM vs Grodzio. W końcu do końca roku odchodzi 130 wozów z kontraktów, a dochodzi tylko 50. Więc 80 muszą zastąpić MZA. Gnioty jeszcze pojeżdżą, a pojeżdżą. Z rok na pewno.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie