Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN NL233 NL313 CNG
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: maxresdefault.jpg]

Modyfikacja: MAN NLxx3 CNG
Autor: pedropt10
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download:
Podstawa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch na biały pulpit: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch 1.1: Link


Opis:

Readme dostępne w języku angielskim, portugalskim i niemieckim!
Zanim zadasz pytanie na forum zapoznaj się z jego zawartością.

NL233 CNG i NL313 CNG są pojazdami zasilanymi naturalnym gazem ziemnym, są to pojazdy generacji A20, produkowanej przez MAN od 1996 roku. Pojazdy zawarte w paczce są oparte o wersje budowane przez Salvador Caetano (CityGold MAN 2K CNG) - znaną portugalską firmę wyspecjalizowaną w tym działaniu.

Trochę informacji:
  • Silnik: NL 233 - 231 hp (170 kW); NL 313 - 310 hp (228 kW);
  • Skrzynia biegów: Voith DIWA.3 class, automatyczna, cztery biegi
  • Drzwi: 2, obsługiwane manualnie
  • System informacji pasażerskiej: Tecmic (by MicroProcessador, made in Portugal) - jest możliwość ustawienia języka angielskiego, niemieckiego lub portugalskiego przez pliki .cti!
  • Wyświetlacze: MicroProcessador, NSS, BKB Electronica [flipdot]; LAWO, MicroProcessador [LED];

Paczka zawiera w sumie 12 różnych wersji: NL 233 CNG i NL 313 CNG, w tym każda z nich:
- posiada różne wersje w pięciu różnych wariantach, każda z innym wyświetlaczem,
- STCP-Version (wersja stworzona dla mapy Porto - jeszcze niedostępnej)

Dodatkowe podziękowania:
Chciałbym podziękować tym autorom za zezwolenie na użycie ich pracy!
  • alterr, Mercedes-Benz O530 Citaro (u.a.): skrypty, modele pulpitu;
  • Pedro Vendeira, Mercedes-Benz O405 Camo Camus: tekstury, model i tekstury Tecmic;
  • Morphi, Scania CityWide: dźwięk retardera;
  • Marcel Kuhnt and Rüdiger Hülsmann, MAN NL 202: skrypty i tekstury;

Copyright:
Nie zezwalam na publikację dużych modyfikacji tych autobusów (poza malowaniami). Jeśli masz jakiś pomysł, skontaktuj się przez Facebook lub Forum Marcela.
Zezwalam na używanie elementów w innych modyfikacjach, proszę o zamieszczenie informacji o autorze (mnie). Byłoby miło poinformować mnie o takiej modyfikacji.

I do not give permission for publishing any large-scale modifications of these buses (excluding repaints). If you have any ideas, please contact me via the Facebook Page (“OMSI 2 – Porto”) or via the OMSI Forum.
I give permission for the use of elements for other buses, but give appropriate credit. It would be nice if you would inform me (Facebook or OMSI Forum).


Screeny:
[Obrazek: FAMILY_FOTO_4.png]
[Obrazek: FOTO_233_313_2.png]
[Obrazek: 233_STCP_NIGHT_2.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_5.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_NIGHT.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_3.png]
[Obrazek: DASHBOARD_313_GEN.png]
[Obrazek: DASHBOARD_233_N.png]
Model nic specjalnego, typowy iberyjski klocek. Bryła zbyt kwadratowa, dźwięki takie sobie - słychać zapożyczenia ze standardowych MANów. Niby da się pojeździć, ale do modeli z serii MAN Stadtbusfamilie brakuje lat świetlnych.
Optymalizacja dobra, ale martwy kokpit i ibis odejmują mu bardzo dużo od oceny. Bryła NIE jest kwadratowa, bo takie autobusy jeżdżą chociażby po Toruniu. 3/10 - Nie więcej, nie mniej.
Toruń nie ma gazowych manów.
(09.07.2018 19:45)jakobs08 napisał(a): [ -> ]Toruń nie ma gazowych manów.

Sorry, to tylko porównanie. Nie wszystko jest od dechy do dechy, tylko wyraźnie napisane, że bryła jest podobna do autobusów, które jeżdzą po Toruniu:)
Fajny wóz, lekki, trochę kartonowy, ale mi to nie przeszkadza.:D

Bardzo przyjemnie się prowadzi i ma porządny zryw. Dźwięki są do przeżycia. Ze względu na swoją lekkość świetnie się nadaje do przejażdżki po Lublinie.
Największą jego zaletą jest to, że jest darmowy.:)
Ode mnie 8/10:P

EDIT: o psia kość, dopiero teraz zauważyłem, że ktoś tutaj łopatą pomachał, a ja głupi się cieszyłem, że nowy autobus. Anyway: nawet na te czasy jest spoko:D
Przekierowanie