Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Lublin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Naprawdę porządna mapa, pełna detali, klimatyczna. Kawał dobrej roboty. Na razie przejazd wykonany 12 metrowcem z włączoną kolizją i wszystko było OK.

Czasem się tu i ówdzie przytnie, ale to OMSI2 i przycięcia zdarzają się nawet na płatnych dodatkach typu X10.

Postaram się teraz przejechać przegubem.
Kolego wyżej, Scania GN14 daje radę.:P
Co do samej mapy - jeszcze lepsza od poprzedniczki, fajnie popatrzeć jak w 4 lata Lublin poczynił takie zmiany.
Mapa nie ustrzegła się kilku małych błędów.
Te które ja zauważyłem to:
-Brak helpera na przystanku Zelwerowicza NZ,
-Zbugowane przejście dla pieszych na linii 156 (w centrum, bliżej Szpitala),
-Znak pionowy na screenie poniżej,

[Obrazek: f010120781763.jpg]

Jak jeszcze coś wychwycę to dam znać.;)
Ja natomiast zauważyłem kilka wpadek w oryginalnych plikach HOF:
- Niedziałające zapowiedzi w plikach HOF z niezdublowanymi zapowiedziami na rok 2017
- Niewyświetlające się na wyświetlaczu wewnętrznym i sterownika wyświetlaczy nazwy pierwszego przystanku na linii, przy każdym HOF-ie
- Przy linii 55, kierunek Os. Choiny (z pominięciem przystanku Pancerniaków) nie jest odtwarzana zapowiedź następnego przystanku "Doświadczalna", tylko przy HOF-ach ze zdublowanymi zapowiedziami na rok 2013
Przesyłam więc tu zmodyfikowane przeze mnie pliki HOF, w których wszystkie te problemy zostały rozwiązane.
[attachment=2412]
Tylko i wyłącznie użytkownikowi rob85 (czyli głównemu twórcy mapy) zezwalam na włączenie moich modyfikacji plików HOF do paczki bazowej z mapą!
Albo jestem jakiś niedorozwinięty, albo nie działa link do pobierania? tzn. link ze strony projektu...
Raczej to pierwsze, bo link działa i ma się dobrze.
Tutaj link tak, ale potem nie.mogę kliknąć tego "DOWNLOAD/DOWNLOAD MAP/2.0"
https://i.imgur.com/x15kZx2.mp4

Bo to tylko ścieżka, jak dojsć z menu

Tutaj są linki: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
W wersji 2017 jest kilka ścian, które blokują przejazd lub powodują, że autobus ociera się o nie, ale po spędzeniu paru chwil w edytorze udało mi się wyeliminować je wszystkie. Za niewidzialne ściany są odpowiedzialne pliki:
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\narutowicza31.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lipowa6.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\kp54.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lublinianka.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kosciol\katedra.sco

Usunięcie tych ścian jest bardzo proste. Otwieramy wyżej wspomniane pliki dowolnym edytorem tekstu lub notatnikiem i do każdego dopisujemy linijkę:
[nocollision]

Przejechałem w obie strony trasy obydwu linii z włączonymi kolizjami i po tej poprawce nigdzie więcej ścian nie ma.
Pierwszy raz pisze komentarz w strefie OMSI bo musze obronić ten projekt. Wiele osób pisze że jest słabo zoptymalizowany. Ja mam komputer za 1000zł z 2016r i nie mam żadnych problemów. Polecam spróbować przygody z tym projektem mimo słabego komputera:)
Jeśli ktoś po włączeniu by się wystraszył, to podstawową sprawą, którą trzeba zrobić, to zmniejszenie ilości samochodów, autor m.in o tym wspomina. Ja musiałem zejść poniżej ustawień, które stosuje ogólnie w różnych mapach bez problemów, bo przez to nie ładowały mi się tekstury, nie tylko pojazdów. Ktoś może stwierdzić, że ustawienia ma ok i stwierdzić, że mapa jest niegrywalna u niego. Nie wiem, czy ruch po prostu nie urósł (czyli jak to tam dokładnie działa), ja zmniejszyłem (nie ruszając reszty) i ruch nadal jest spory, ale już spokojnie przejechałem trasę linii 156.

P.S Jeszcze miałem przygodę, bo mapę wywaliłem jako u mnie niegrywalną, na poziomie klatek niewiele ponad 10(średnio 12-14) i wgrałem znowu 1.1. Patrzę, a z 1.1 to samo. Przestawiam ustawiam... W końcu zauważyłem, że przez przypadek miałem zaznaczone wyłączenie obsługi wielordzeniowości po jakimś wysypie...;) To już tak jako ciekawostka jak to się człowiek niepotrzebnie męczy czasami.;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie