Strefa OMSI

Pełna wersja: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Witam. Stwierdziłem, że napisze notkę odnosnie mapy i tego co dotychczas zauważyłem, a mianowicie sytuację w której wiele osób nie instaluje mapy poprawnie np. Patrząc po zdjeciach i filmach spliny są albo nie kompletne albo dodawane sa z nowej paczki i zachowywane stare z poprzedniej wersji. Mapa zostala zoptymalizowana także pod wzgledem splinów. Tak więc nadpisywanie starej wersji i kopiowanie nowych splinow jest błędem. Stary folder wroclaw ze splinow powinien zostać usunięty i wklejony nowy folder. Obecnie jest tak, ze spliny maja starą teksture, przenikaja się bądź maja naladowane wiele tekstur. Tak wiec osoby
, ktore pisały, że mają słabą optymalizację prosilbym o wstawienie zdjecia z okolic Fatu i dojazdow do Alei Pracy. Waga wczytanych tekstur powinna byc niższa. Administracje prosiłbym o przypiecie notki w pierwszym poscie i zostawienie tego jako nowy do przeczytania. Pozdrawiam.

PZDR siroccoxp
Tutaj z tym usunięciem tych folderów Wroclaw i Wroclav jest mały problem. Po ich usunięciu i dodaniu nowych, nie wszystkie mapy chcą działać. Jeżeli przeskanuje się Maptoolsem mapę która przestała działać wykazuje że kilku plików nie ma i trzeba je po prostu przenieść z starego (usuniętego) folderu do nowego. Miałem już taki problem na kilku mapach. Np. na FS przestało mi pokazywać w pewnych miejscach teksturę asfaltu dopiero nadpisanie plików gry z plikami samej mapy z paczki pomogło. Tak więc też nie zawsze jest kolorowo z usunięciem tych folderów.
Tylko ja piszę o samym folderze spline, nie sceneryobiect. Z folderu spline nie usunąłem żadnych plików. Przerabialem te, które byly mi potrzebne. Na mapie bylo uzytych 800splinow obecnie jest ich kolo 500na calej mapie. Wszystkie spliny byly za bardzo rozpisane te które zmienialem maja lepsze tekstury i są zmodyfikowane, tak więc z jednej strony jak widzę ze ktoś robił zdjecie i spliny sa białe to wiem, że nie podmienil tekstur tylko wrzucil same pliki cti. Sprawdzalem to u brata i jest roznica jak sie używa starego folderu i jest roznica jak.sie uzywa nowego tym bardziej, że to folder stworzony na potrzeby Wrocławia. Drugą metodą jest po prostu nadpisanie wszystkiego ze splinow. Wtedy też powinno byc poprawnie bez utraty poprzednich splinow na innych mapach. Tak wiec jezeli ktos pisal ze mu mapa gorzej chodziła a nie wgrał tego poprawnie to ma odpowiedz.;) nastepna sprawa to zatracenie spojnosci mapy. Poprzednim razem uzywajac plikow z testu skrzyzowania widzialem, ze u praktycznie wszystkich sa rozne tekstory asfaltow i chodnikow i raz to wyglada dobrze raz nie. Dlatego postanowilem kompletnie wywalić tamten folder i z niego nie korzystać na rzecz swojego folderu Wrocław. Decyzja należy do użytkowników.

PZDR siroccoxp
Witam. Postanowiłem, że postaram się wykonać "pacz" do mapy z obiektami, ktorych najbardziej ludziom brakuje, gdyz jest to raczej dziwne, że jest problem z jakimiś znakami z polisch sing. Duża większość jest z mojego folderu. Wprowadzę jakieś drobne poprawki. Co do nie działania splinow, że po wgraniu inne mapy nie działają z calym szacunkiem ale to chyba nie ja powinienem się dostosować, nie mniej jednak podziałam coś pod tym względem. Tym bardziej, że w duzej mierzę spliny odpowiadają za optymalizację na mapię. Jeżeli jest taka możliwość prosilbym o wpisanie w jakich mapach występuje taki problem. Pozdrawiam

PZDR siroccoxp
Będziesz walczył również z tą jedną niewidzialną ścianą, co ci pisałem na pw?:D
A zobacze co tam nie tak jest;)
Jeżeli chodzi o niewidzialną ścianę przy budynku Pryzmatu, to poprawka, którą wrzuciłem na 4 stronie tego tematu rozwiązuje ten problem. Jeśli ktoś nie chce podmieniać tekstur, a jedynie usunąć ścianę, to wystarczy tylko podmienić plik pryzmat.sco na ten z mojej poprawki.
Tutaj kolega wspominał o ścianie bodajże na lini 119 w okolicach Alei Wędrowców w stronę miasta.
Dokładniej na przystanku Petuniwa NŻ jest ściana;)
Jak wiadomo, trzeba poprawić przejazdy przez tory tramwajowe, przez wysepki, a i nowy problem, po przejeździe pociągu, długo rogatki są opuszczone. Zbyt długo.
Co do poprawki tekstur drogi, mam własne, odrobinę lepsze.
W ogóle Breslau jest "kolorowy" nie taki szary.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie