@Mrozard:
a) Tak, to jest oddzielny splin
b) Zmieniona
c) W większości miejsc poziom FPSów jest dosyć dobry, jedyne większe spadki optymalizacji są w centrum i na dworcu, ale to było do przewidzenia, w tych miejscach jeszcze popracuję nad optymalizacją.
@bedi: Są takie plany, zamierzam dobudować z 300 m drogi w Węglinie do gimnazjum i puścić jakiegoś gimbusa po okolicznych wioskach
@Przemo11: co do tych D6, to postawiłem je "zastępczo", bo ze znakiem D6a u mnie jest coś nie tak, po prostu nie pokazuje się w grze. Jak ogarnę problem to niezwłocznie podmienię znaki Znaki poziome odsunąłem, kostka na razie zostanie tak jak widać na screenach.
@Kuba!: Tak jak mówi Mati, mapa od początku była tworzona bardziej pod linie podmiejskie niż PKSy.
@siroccoxp: wszystkie linie przerywane w mieście są już poprawnie zastosowane. Rozporządzenie znalazłem i bardzo się przydaje
__________________________
Tym razem pokażę wam tereny wiejskie, którymi biegnie wariantowa trasa piątki oraz nową pętlę nad jeziorem w Białym Potoku. Zapraszam do oglądania
Co do dalszego rozwoju mapy- spokojnie, będę ją dalej rozwijał, po prostu postępy będą się pokazywać dosyć rzadko (co jakieś trzy tygodnie, miesiąc), bo pokazywanie kolejnych 100 metrów co 3 dni zbytnio nie ma sensu. Jeśli ktoś naprawdę zacznie obawiać się, że zaprzestałem pracę, zamiast pisać bezmyślne wiadomości PW, może zajrzeć do tematu ze screenami - tam dosyć często dodaje screeny z mapy.
Chciałem, żeby te tereny wyszły razem z poprawką do Białego Potoku, ale niestety, po ułożeniu nowych kostek przystankowych OMSI zaczęło wariować i mimo dobrze ustawionych wartości ludzi w mieście przystanki świeciły pustkami, a we wioskach na przystankach, gdzie powinno być najmiejsze obłożenie wywalało tłumy ludzi. Męczyłem się nad tym kilka dni i ledwo co zdziałałem, ułożenie na nowo kostek też nie pomogło. Myślę nad tym, aby jakiejś doświadczonej w tym osobie przesłać mapę, aby pomogła, ale jeśli taka osoba się nie znajdzie to dostaniecie te tereny po wydaniu Dopiewa.
Wszystko zrobione schludnie i ze smakiem Udało Ci się stworzyć genialną teksture betonowych płyt co w połączeniu z Twoim talentem do dobrego łączenia tekstur przy malowaniu terenu daje niesamowity efekt końcowy. Będzie to jedna z niewielu map, która graficznie wyciąga z Omsi ETSa Tak samo droga gruntowa i zagospodarowanie terenu wokół niej daje świetny klimat i duże poczucie realizmu takiego typowego zadupia. Same miasto na tych screenach wygląda dość przeciętnie, aczkolwiek tereny poza miejskie robić tu największą robotę i myślę, że to właśnie przez nie wiele osób niecierpliwie czeka na ten dodatek. Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Dziś mam wam do zaprezentowania nowy 2,5 kilometrowy miejski odcinek w północnej części Dopiewa, obejmujący takie dzielnice jak Jabłonów, czy osiedla Chojnickie i Gryfitów. Zapraszam do oglądania
Jabłonów
#70
#71
#72
#73
#74
#75
Osiedle Chojnickie i Staw Chojnicki
#76
#77
#78
#79
#80
#81
#82
Osiedle Gryfitów
#83
#84
#85
#86
#87
#88
#89
#90
Pętla na Osiedlu Gryfitów
#91
#92
#93
#94
#95
W niektórych miejscach będę jeszcze musiał poprawić tekstury i oznakowanie. Na ostatnich screenach nie ma latarni ulicznych, ale na mapie już się pojawiły
Tutaj macie stan wykonania scenerii na dzień dzisiejszy-zielone linie to tereny ukończone lub prawie ukończone, żółte to tereny które są w trakcie tworzenia, a czerwone to miejsca, które dopiero zacząłem tworzyć. Na szczęście te ostatnie to są głównie tereny pozamiejskie, które robi się o wiele szybciej.
Co do linii, to poza tymi, które wymieniałem w pierwszym poście (2, 3, 5, 5A, C, N2, N5) na mapie pojawią się także kursy szkolne do szkoły w Węglinie z okolicznych wsi, linie pracownicze z Zakładów Leśnych i Fabryki Cukierków w różnych kierunkach i sezonowe: Linia Działkowa (LD) i Linia Plażowa (LP) z rynku w Dopiewie do Grochowa.
To wszystko, zapraszam do komentowania, oceniania i dyskusji
No no, nic dodać nic ująć. Mapka wymiata, i będzie w czołówce dobrych map polskich. Cieszy informacja, że będą kursy szkolne, pracownicze i sezonowe. Trzymam bardzo kciuki za projekt, i życzę ci wytrwałości do ukończenia mapy.
A ja się przyczepię trochę. Zupełnie bezsensowne są dla mnie te dwie drogi o tej samej szerokości na screenach #86 - 88. Ja bym tą drogę po lewej zwęził, żeby to wyglądało jak taka typowa osiedlowa droga no i do tego zamiast parkowania samochodów równolegle do krawędzi jezdni to byś mógł tam zrobić normalny parking i przy okazji zmniejszyć też ten chodnik pomędzy jezdniami, bo teraz wygląda to strasznie dziwnie i nierealnie. Ponadto wywaliłbym samochody z głównej ulicy bo też moim zdaniem to jest zupełnie nierealne, żeby samochody parkowały na jednej z głównych ulic i to w taki sposób, że ledwo da się przejechać.
Druga sprawa to bus-pas ze screenów #83 - 85 - po pierwsze to pytanie czemu jest tylko jeden, a druga sprawa to to, że buspasy stosuje się raczej na typowo głównych ulicach miast, a to mi na taką nie wygląda.
Ostatnia sprawa to nazwa "Chojnickie"... Zmień je na jakąś inną