02.08.2013, 17:48
02.08.2013, 21:58
Ja bym stawiał na to (plik .bus):
Kod:
Boundingbox des Busses *NEU01*
[boundingbox]
2.5
11.37
3.76
0
-0.05
2.28
02.08.2013, 22:14
Dzięki ale która linijka odpowiada osobno za długość, szerokość, wysokość?
/ Cytowanie całej wypowiedzi z poprzedniego posta jest niepotrzebne. - skawek /
/ Cytowanie całej wypowiedzi z poprzedniego posta jest niepotrzebne. - skawek /
02.08.2013, 22:18
Tak jak w alfabecie - x, y i z, gdzie x to szerokość, y - długość, a z to wysokość
Wysłane z mojego ZTE BLADE III za pomocą Tapatalk 4
Wysłane z mojego ZTE BLADE III za pomocą Tapatalk 4
02.08.2013, 22:25
Teraz znowu mój model przenika przez pojazdy w elementy typu budynek uderza 1 metr od budynku jedynie w autobusy statyczne uderza tak jak powinien. Ja sobie z tym nie poradzę, jeżeli miał byś trochę czasu to mogę ci go wysłać(model który robię i w którym ten błąd występuje)? Jeżeli chcesz żebym ci go wysłał to napisz w tym temacie.
Edit:Poradziłem sobie z budynkami ale w pojazdy jak nie uderzał tak nie uderza
Edit:Poradziłem sobie z budynkami ale w pojazdy jak nie uderzał tak nie uderza
02.08.2013, 23:43
(02.08.2013 22:25)TheRobak napisał(a): [ -> ][..]jeżeli miał byś trochę czasu to mogę ci go wysłać(model który robię i w którym ten błąd występuje)? Jeżeli chcesz żebym ci go wysłał to napisz w tym temacie.[...]
Niestety czasem na takie grzebanie nie dysponuję. To, że model nie uderza w AI, to już nie wina boundinbox, tylko jakiś ustawień w konfigu modelu. Na tym już się nie znam, muszą się wypowiedzieć ci, którzy tworzyli już własne modele.
P.S. Post #365 - tyle ile dni w roku
03.08.2013, 13:15
Problem rozwiązany. Można zamknąć