11.10.2017, 13:55
Projekt: Czyste niebo / Clear Sky MOD
Wersja: 3.0
Autor: Sabratha
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis:
Grafiki podmieniające standardowe tekstury nieba w grze. Mod stworzyłam dlatego że obecne istniejące mody na grafikę nieba (choć często ładne) niekoniecznie dobrze współgrają z chmurami "systemowymi" oraz systemem generacji prawdziwej pogody (real weather).
Moje tekstury będą płynnie pasować do chmur występujących w grze, w tym do "real weather". Na screenach poniżej jest pogoda wygenerowana przez "real weather", dla miasta Ateny na dzień 15.10.2017 oraz Berlina dla dnia 22.10.2017.
Teraz doświadczycie ciekawszych, bardziej wyrazistych wschodów i zachodów słońca. Miłośnicy autobusów nocnych będą mogli nacieszyć się gwiaździstym niebem.
Różnice w porównaniu z wersją 2.0:
- Niebo przy zachodzie i wschodzie słońca jest mniej jednolite, teraz jest bardziej niebieskie na górze a pomarańczowe bliżej horyzontu.
- Gwiazdy występują gęściej, za to są mniej "plamiste" bardziej "punktowe".
Różnice w porównaniu z wersją 1.0:
Mniejsza "ziarnistość", bardziej wyraźnie i mniej "plamiste" gwiazdy, bardziej naturalny kolor nieba (pasujący lepiej zarówno do zimy jak i lata). Płynniejsza tektura zachodu słońca. Teraz występuje tzw "szara godzinka" pomiędzy dniem a czerwonym zachodem słońca.
Niedociągnięcia wersji 1.0 zostały mam nadzieję naprawione.
Instalacja:
Aby poprawnie zainstalować mod, trzeba wypakować pliki bmp do odpowiedniego folderu (Dla omsi 2 będzie to: OMSI 2\Texture).
Wersja: 3.0
Autor: Sabratha
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis:
Grafiki podmieniające standardowe tekstury nieba w grze. Mod stworzyłam dlatego że obecne istniejące mody na grafikę nieba (choć często ładne) niekoniecznie dobrze współgrają z chmurami "systemowymi" oraz systemem generacji prawdziwej pogody (real weather).
Moje tekstury będą płynnie pasować do chmur występujących w grze, w tym do "real weather". Na screenach poniżej jest pogoda wygenerowana przez "real weather", dla miasta Ateny na dzień 15.10.2017 oraz Berlina dla dnia 22.10.2017.
Teraz doświadczycie ciekawszych, bardziej wyrazistych wschodów i zachodów słońca. Miłośnicy autobusów nocnych będą mogli nacieszyć się gwiaździstym niebem.
Różnice w porównaniu z wersją 2.0:
- Niebo przy zachodzie i wschodzie słońca jest mniej jednolite, teraz jest bardziej niebieskie na górze a pomarańczowe bliżej horyzontu.
- Gwiazdy występują gęściej, za to są mniej "plamiste" bardziej "punktowe".
Różnice w porównaniu z wersją 1.0:
Mniejsza "ziarnistość", bardziej wyraźnie i mniej "plamiste" gwiazdy, bardziej naturalny kolor nieba (pasujący lepiej zarówno do zimy jak i lata). Płynniejsza tektura zachodu słońca. Teraz występuje tzw "szara godzinka" pomiędzy dniem a czerwonym zachodem słońca.
Niedociągnięcia wersji 1.0 zostały mam nadzieję naprawione.
Instalacja:
Aby poprawnie zainstalować mod, trzeba wypakować pliki bmp do odpowiedniego folderu (Dla omsi 2 będzie to: OMSI 2\Texture).