Model: Jeep Grand Cherokee SRT-8
Wersja: 1.0
Autor: Wai
Konwersja: Gabriel M.
Malowania: André R.
Fizyka: Rafael Lopes
Regulacja Painel: Zektsim
Dźwięk: Randall e Caio Takeda
Źródło i Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis:
Witam. Tym razem mam dla Was samochód terenowy.
Model graficznie zdecydowanie na +, chociaż brak mu lusterka wstecznego, wewnętrznego.
Dźwięki do 4 tys wg obrotomierza super, sam dźwięk odpalenia boski...ale już potem tragedia.... Brakujących masę dźwięków, niektóre skopane, że aż żal, otwieranie drzwi to już parodia, drzwi mógł już zrobić jak u mnie w Sprinterze, animację również.
Prowadzenie zdecydowanie na -, dziwna skrzynia, w ogóle nie działa sprzęgło, bbaaaarrrdzooooo woooolneeee skręcanie, właściwie przy 60 już idzie się wyłożyć na ostrzejszym zakręcie.
Gdyby te poprawki zastosować, to wyszło by coś na prawdę fajnego do zwiedzania map. (Ew gdyby ktoś zechciał mi pomóc, to można by go poprawić).
Ogólnie pojazd ma za małą moc. Dźwięki fajne tylko przy niskich obrotach, kilka dźwięków z D92, które dają o sobie znać. Dużo za mała moc silnika, za mało obrotów. Toż to wielkie V8 a jeździ jak autobus. Czy skrzynia biegów w OMSI chodzi sztywno, czy w przeciąga biegi w zależności od głębokości buta w podłodze?
(06.08.2013 23:42)Andri napisał(a): [ -> ][...]Czy skrzynia biegów w OMSI chodzi sztywno, czy w przeciąga biegi w zależności od głębokości buta w podłodze?
To zależy od zastosowanej skrzyni. Są skrzynie, które po prostu zmieniają biegi przy określonej prędkości obrotowe wału, są takie, które są czułe na położenie pedału gazu. Nawet jeśli ta skrzynia jest starszej generacji, to można zastosować nowszą od innego modelu, zmienić przełożenia i moment obrotowy silnika i Wam nawet 200 km/h poleci
Uważam że to dopiero wersja alfa, chyba że autor postępuje tak jak "południowi amerykanie" wydający kolejne niedokończone modele "Paradiso" i innych "Torino"...