19.03.2019, 20:47
19.03.2019, 21:39
Nie tyle tekstury, co jej zakończenia jak od linijki i braku pobocza. Postrzęp autorze ten asfalt jakoś, bo taki równiutki to on na pewno nie jest w realu
19.03.2019, 22:14
Bardzo ciekawa propozycja, aczkolwiek niestety nie mam pojęcia jak takie coś zrobić. Jeżeli ktoś pomoże to na pewno to zastosuję.
19.03.2019, 23:00
Najprostszy chyba sposób to zabawa z teksturą; możesz to robić z kanałem alpha (i wtedy podłoże dopasowuje się samo), albo bawić się z łączeniem tekstury asfaltu i trawy (czy jakiegokolwiek innego podłoża). Aby uniknąć efektu powtarzalności, tekstura powinna być odpowiednio „długa”.
Trudniejszy sposób to zabawa z malowaniem terenu, ale tak też się „da”.
Trudniejszy sposób to zabawa z malowaniem terenu, ale tak też się „da”.
11.05.2019, 13:57
W kwestii asfaltu się nic niestety nie zmieniło z racji mojego braku umiejętności w tym temacie.
Dojeżdżamy na Strzelce Górne, czyli miejscowość w której kursy będzie kończyć linia 97.
MZK wysłało wóz w celu sprawdzenia, czy da się w ogóle zawrócić na prowizorycznej pętli. Jest ciasno, ale jeżeli dobrze zakręcimy, nie powinniśmy zaliczyć żadnego krawężnika. Poza tym zawsze można zawrócić "na 2".
I tak ta zawrotka, a zarazem przystanek początkowo - końcowy dla linii 97 będzie wyglądać:
Dojeżdżamy na Strzelce Górne, czyli miejscowość w której kursy będzie kończyć linia 97.
MZK wysłało wóz w celu sprawdzenia, czy da się w ogóle zawrócić na prowizorycznej pętli. Jest ciasno, ale jeżeli dobrze zakręcimy, nie powinniśmy zaliczyć żadnego krawężnika. Poza tym zawsze można zawrócić "na 2".
I tak ta zawrotka, a zarazem przystanek początkowo - końcowy dla linii 97 będzie wyglądać:
11.05.2019, 18:28
Za ostre przejście drogi do pobocza na drugim screenie, reszta ok.
11.05.2019, 22:01
Też mnie to razi. Liczę, że zgłosi się ktoś chętny co jakoś by tego splina mi ogarnął, żeby lepiej to wyglądało.
19.06.2019, 17:14
Pętla Tatrzańskie zaczyna nabierać ostatecznych kształtów.