Strefa OMSI

Pełna wersja: Bydgoszcz v2.0 - linie 95, 97 i 202.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Odnoszę wrażenie, jakby ulica była przyklejona do każdego screena... :E Nie wiem, czego może być to wina (może tekstury).
Nie tyle tekstury, co jej zakończenia jak od linijki i braku pobocza. Postrzęp autorze ten asfalt jakoś, bo taki równiutki to on na pewno nie jest w realu;)
Bardzo ciekawa propozycja, aczkolwiek niestety nie mam pojęcia jak takie coś zrobić. Jeżeli ktoś pomoże to na pewno to zastosuję.
Najprostszy chyba sposób to zabawa z teksturą; możesz to robić z kanałem alpha (i wtedy podłoże dopasowuje się samo), albo bawić się z łączeniem tekstury asfaltu i trawy (czy jakiegokolwiek innego podłoża). Aby uniknąć efektu powtarzalności, tekstura powinna być odpowiednio „długa”.
Trudniejszy sposób to zabawa z malowaniem terenu, ale tak też się „da”.
W kwestii asfaltu się nic niestety nie zmieniło z racji mojego braku umiejętności w tym temacie.

Dojeżdżamy na Strzelce Górne, czyli miejscowość w której kursy będzie kończyć linia 97.

[Obrazek: 7PUk0oX.jpg]

MZK wysłało wóz w celu sprawdzenia, czy da się w ogóle zawrócić na prowizorycznej pętli. Jest ciasno, ale jeżeli dobrze zakręcimy, nie powinniśmy zaliczyć żadnego krawężnika. Poza tym zawsze można zawrócić "na 2".

I tak ta zawrotka, a zarazem przystanek początkowo - końcowy dla linii 97 będzie wyglądać:

[Obrazek: RPjXOKb.jpg]
Za ostre przejście drogi do pobocza na drugim screenie, reszta ok.
Też mnie to razi. Liczę, że zgłosi się ktoś chętny co jakoś by tego splina mi ogarnął, żeby lepiej to wyglądało.
Pętla Tatrzańskie zaczyna nabierać ostatecznych kształtów.

[Obrazek: zwje7oy.jpg]
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie