Strefa OMSI

Pełna wersja: Bydgoszcz v2.0 - linie 95, 97 i 202.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
W tym wątku będę przedstawiał prace nad kolejnymi liniami. Tym razem przeniesiemy się w lata współczesne. Obydwie linie mają charakter międzygminny i prowadzą po tej samej trasie. Różnią się tylko tym, że 202 uruchomiona jest przez 1 weekend września i nie zatrzymuje się na żadnym przystanku po trasie, a jej obsługę zapewnia tabor zabytkowy. Przejazd w jedną stronę dla linii 95 trwa 24 minuty, aczkolwiek jest to linia okrężna. Trasa wiedzie przez lasy, pola wsie oraz aleje dębowe. Najwyższe wzniesienie ma aż 11% nachylenia. Ponad 70% trasy wiedzie jezdnią o szerokości 5 metrów, a to połączone ze serpentynami oraz dużymi zakrętami daje troszkę adrenaliny. Dla osób lubiących jeździć szybko i "na styk" trasa na pewno przypadnie do gustu;)

Tutaj możecie zobaczyć kilka zdjęć z trasy z TWB:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T

http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T

Co do poprawy optymalizacji na wcześniejszej wersji mapy to ogarnę to o ile uda się dojść do tego co tak na prawdę powodu taki spadek wydajności.

A teraz pora na dość pokaźną porcję screenów.

[Obrazek: 30a1c0d8adb72.jpg]

[Obrazek: 608425aa0e834.png]

[Obrazek: 3b3e0fb7bdb32.jpg]

[Obrazek: eb951c3436d84.jpg]

[Obrazek: 0ed946081fc38.jpg]

[Obrazek: 1ffd3d36f4b06.jpg]

[Obrazek: 8d68b35638b53.png]

[Obrazek: fb082648dc81f.jpg]

[Obrazek: 7998be683e2d5.jpg]

[Obrazek: 0d6b1ad819ff8.jpg]

Pozdrawiam i zachęcam do ocenienia.
Tu nawet nie ma czego komentować,ponieważ nie ma się do czego przyczepić.Fajny klimacik tu widzę,ładny las podoba mi się bardzo.I efekt leciutko zakurzonej linii krawędziowej,wygląda to bardzo realnie:)
Pięknie to wygląda, perfekcja i typowo podmiejski klimat w każdym calu:). Takie pytanko, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. To jest zupełnie oddzielna mapa czy rozbudowa poprzedniej wersji ? Drobna uwaga - czy nie wydaje ci się przypadkiem, że o niektóre drzewa z tych screenów będziemy "zahaczać" autobusem ? Liście wchodzą nieco na jezdnię (np. na 3 screenie drzewo po lewej stronie ulicy zaraz za znakiem drogowym).
To jest rozbudowa mapy. Żadne liście nie zachodzą na jezdnię poniżej wysokości autobusu;)
407 byś zrobił a nie xD

Powodzenia w projekcie, przyda się coś dobrego okołomiejskiego.
Doszło nieco typowo wiejskiego terenu.

[Obrazek: 00277baac40ba.jpg]

[Obrazek: 1875999ef6f29.jpg]

[Obrazek: 1672376d4b7df.jpg]
Kolejna dawka screenów. Ucięte kable z ostatniego screena zostaną poprawione:)


[Obrazek: b1c87c2382b5f.jpg]

[Obrazek: 7d71347392ecf.jpg]

[Obrazek: 829e9bd5d23cb.jpg]

[Obrazek: 6eb44a0bf9a7e.jpg]
Kuba, mam pytanie. Jeśli jest to rozbudowa mapy, to co zrobisz z Łoskoniem ( dawniej Mariampol)? Linia 95 wykonuje wjazd kieszeniowy na Geodetów i zawraca na rondzie, a 70tka ma zaraz obok pętle. Ponadto, w stanie współczesnym kursuje tam tramwaj.
Nie wiem, na końcu coś wymyślę. Być może pominę ten wjazd kieszeniowy, albo autobus będzie zawracał na pętli Mariampol.
Nie lepiej skorzystać z funkcji Chrono?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie