12.11.2017, 16:20
W tym wątku będę przedstawiał prace nad kolejnymi liniami. Tym razem przeniesiemy się w lata współczesne. Obydwie linie mają charakter międzygminny i prowadzą po tej samej trasie. Różnią się tylko tym, że 202 uruchomiona jest przez 1 weekend września i nie zatrzymuje się na żadnym przystanku po trasie, a jej obsługę zapewnia tabor zabytkowy. Przejazd w jedną stronę dla linii 95 trwa 24 minuty, aczkolwiek jest to linia okrężna. Trasa wiedzie przez lasy, pola wsie oraz aleje dębowe. Najwyższe wzniesienie ma aż 11% nachylenia. Ponad 70% trasy wiedzie jezdnią o szerokości 5 metrów, a to połączone ze serpentynami oraz dużymi zakrętami daje troszkę adrenaliny. Dla osób lubiących jeździć szybko i "na styk" trasa na pewno przypadnie do gustu
Tutaj możecie zobaczyć kilka zdjęć z trasy z TWB:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T
Co do poprawy optymalizacji na wcześniejszej wersji mapy to ogarnę to o ile uda się dojść do tego co tak na prawdę powodu taki spadek wydajności.
A teraz pora na dość pokaźną porcję screenów.
Pozdrawiam i zachęcam do ocenienia.
Tutaj możecie zobaczyć kilka zdjęć z trasy z TWB:
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T
http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T
Co do poprawy optymalizacji na wcześniejszej wersji mapy to ogarnę to o ile uda się dojść do tego co tak na prawdę powodu taki spadek wydajności.
A teraz pora na dość pokaźną porcję screenów.
Pozdrawiam i zachęcam do ocenienia.