Strefa OMSI

Pełna wersja: Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG (v2.72)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Witam, czy ten model autobusu w OMSI 2 jest grywalny? , lub jest jakiś patch na jego grywalność, bo u mnie wyrzuca bład.

Dzięki za odpowiedź.
Nie jest grywalny z powodu tekstur w formacie PNG:)
Jest grywalny, problemem PNG są tylko fonty, jeżeli wywalisz je będzie działał
(05.01.2014 09:20)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Jest grywalny, problemem PNG są tylko fonty, jeżeli wywalisz je będzie działał
Co znaczy "wywalisz"?
(05.01.2014 09:41)szcezcinmpk napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 09:20)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Jest grywalny, problemem PNG są tylko fonty, jeżeli wywalisz je będzie działał
Co znaczy "wywalisz"?

Kolokwialnie znaczy, by je zamienić/skonwertować na .bmp i odpowiednio pozmieniać rozszerzenia w plikach konfiguracyjnych modelu.
(05.01.2014 10:26)Mattez napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 09:41)szcezcinmpk napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 09:20)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Jest grywalny, problemem PNG są tylko fonty, jeżeli wywalisz je będzie działał
Co znaczy "wywalisz"?

Kolokwialnie znaczy, by je zamienić/skonwertować na .bmp i odpowiednio pozmieniać rozszerzenia w plikasch konfiguracyjnych modelu.
Jak zmienic roszerenia w plikach konfiguracyjnych modelu, jezeli ty skonwertowal tekstury na format .bmp
Jeżeli KaJotT3D by pozwolił , to może ktoś z kolegów by udostępnił te 6 plików Fonts pod OMSI 2 ?

- Napewno model działa jak się wywali te fonty z folderu ,ale brak wyświetlacza ,przez brak konwertu.
(05.01.2014 11:48)szcezcinmpk napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 10:26)Mattez napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 09:41)szcezcinmpk napisał(a): [ -> ]
(05.01.2014 09:20)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Jest grywalny, problemem PNG są tylko fonty, jeżeli wywalisz je będzie działał
Co znaczy "wywalisz"?

Kolokwialnie znaczy, by je zamienić/skonwertować na .bmp i odpowiednio pozmieniać rozszerzenia w plikasch konfiguracyjnych modelu.
Jak zmienic roszerenia w plikach konfiguracyjnych modelu, jezeli ty skonwertowal tekstury na format .bmp

Ludzie, patrzcie na składnię posta zanim coś wyślecie! Tego się rozczytać nie da... chodzi o zmianę rozszerzenia plików z .png na .bmp w plikach modelXXXXX.cfg oraz w plikach .cti malowań. Wszystkie pliki edytuje się normalnym notatnikiem, wystarczy tylko tekst zmienić.
Mam problem z lusterkami, ponieważ przycinają mi się co jakiś czas i tylko jest to w tym modelu, mógłby ktoś pomóc ?
Witam ma pytanie jak zmienić kolor szyby w tym autobusie ? Bo jak dla mnie to zbyt czarna szyba z przodu jest. Z góry dzięki za pomoc . Pozdrawiam.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie