Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN Caetano Enigma (RC1)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Przejechałem się kilka razy tym MANem i przyznam, że jest bardzo ciekawy. Fajnie się prowadzi, ładnie wygląda. Brakuje dużo skryptów i funkcjonalności, ale jak na BETA jest super.

Dodam, że wersja manualna posiada mój autorski skrypt dźwięku wrzucania biegów (pares/nonpares w pliku antrieb_varlist) z MAN'a D94 w wersji z manualną przekładnią, który daje inny dźwięk przy wrzuceniu parzystych, a inny nieparzystych biegów. Szkoda, że potencjał tego skryptu nie jest wykorzystany i obydwie stałe wywołują ten sam dźwięk...

Z ciekawostek - od środka można otworzyć drzwi kierowcy. Zasobożerność modelu jest śmiesznie niska, bo na poziomie podstawowych modeli MAN'a.
Na plus można zaliczyć ruchomą kierownicę.
(14.08.2013 12:23)TheRobak napisał(a): [ -> ]Na plus można zaliczyć ruchomą kierownicę.
O_o nie spotkalem modelu który mial by statyczną kierownicę.
A moja opinia o modelu jest raczej pozytywna chociaż szpary w drzwiach kierowcy irytują.Nie wiem czy pozycja za kierownicą jest realna ale mam wrażenie jak bym siedział na podłodze,a raczej w autobusach turystycznych kierowca siedzi wysoko i widoczność jest dobra. Ode mnie dostaje jak na betę 7/10.
(14.08.2013 13:23)Kremik napisał(a): [ -> ]
(14.08.2013 12:23)TheRobak napisał(a): [ -> ]Na plus można zaliczyć ruchomą kierownicę.
O_o nie spotkalem modelu który mial by statyczną kierownicę.
A moja opinia o modelu jest raczej pozytywna chociaż szpary w drzwiach kierowcy irytują.Nie wiem czy pozycja za kierownicą jest realna ale mam wrażenie jak bym siedział na podłodze,a raczej w autobusach turystycznych kierowca siedzi wysoko i widoczność jest dobra. Ode mnie dostaje jak na betę 7/10.

Tu chodziło o regulację wysokości kierownicy, a konkretniej kolumny kierownicy

Wklepane za pomocą mojego Blade III z Tapatalk 4
Jak już wcześniej wspomniałem, model jest bardzo zoptymalizowany. Dziwi mnie, że tak się trzyma drogi, jadąc na Freyfurcie i wchodząc w zakręt z 90km/h to nawet nim nie zarzuciło. A jadąc w tym samym miejscu Lion'sem to muszę zwalniać do 60km/h. Mam nadzieję, że już niedługo ujrzymy poprawioną wersję.
Może i grało by się dobrze, gdyby nie ta fatalna skrzynia biegów, kiepskie audio i pulpit zbyt wysoko. Nawet za wysoko. Zobaczmy jak jest w oryginale: http://www.fotobus.es/data/media/17/Man_...Enigma.JPG Autor chyba nie widział przodu tego autobusu.:D
Autor w ogóle nie widział zapewne tego autobusu na żywo. Takie wynalazki jeżdżą bardziej na zachodzie ( Hiszpania, Portugalia ), a autor Enigmy jest z Rosji. No chyba, że mieszka on w kraju gdzie Caetano jeździ.
Moim zdaniem model nie jest najwyższych lotów, ale jest bardzo dobry. Daję mu 7,5/10;)
Całkiem fajny Autokar, ale ta dziura w drzwiach kierowcy trochę razi, ogólnie oceniam go na 7/10
Ja miałem przyjemność jeździć Caetano jak mieszkałem w Hiszpanii i faktycznie model nieco odbiega od rzeczywistości. Nie mniej jednak jest fajnie wykonany, w szczególności pulpit, jeśli weźmiemy pod uwagę wykonanie, a nie odwzorowanie. A dziury w karoserii można wybaczyć, to przecież beta:)

Wklepane za pomocą mojego Blade III z Tapatalk 4
Stron: 1 2 3
Przekierowanie