Strefa OMSI

Pełna wersja: OMSI 2 Add-on Hamburg Buses (DLC Hamburger Buspaket)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jak otworzysz drzwi manualnie to tylko ty możesz je zamknąć (albo wybierając cg, wtedy drzwi z automatu się zamykają jak nikt nie wchodzi).
No właśnie jak otworzę je manualnie to po wyjściu pasażerów same się zamykają bez włączonego cg.
Dziś pojawiła się aktualizacja i z tego co zauważyłem to ten problem został usunięty.
Bryła zewnętrzna jest ok, tekstury najwyżej średniej jakości, ale dźwięki to tragedia. Dziwie się, że nikt o tym nie wspomniał. W porównaniu do Volvo7900 czy MB z "Hamburg Dień i Noc" to model Citaro 2 wypada bardzo słabo. Cena wg mnie zbyt wygórowana jak na takie niedociągniecie, ale to w końcu niemieckie DLC. Odradzam zakup tego dodatku osobom ceniącym sobie jakość.
(26.03.2018 18:54)blakk napisał(a): [ -> ]Dziś pojawiła się aktualizacja i z tego co zauważyłem to ten problem został usunięty.

Niestety po zaktualizowaniu problem nadal się utrzymuje.
Coś musisz źle robić bo ten problem został usunięty.
Jeździłem wersją w sumie tylko 60ft
Kilka rzeczy które ja zauważyłem. Nie wszystkie są błędami aczkolwiek utrudniają rozgrywkę.
1. Moc silnika. Nowy C2 jest strasznie mulasty. Muli na potęgę. Ciężko jest go rozbujać, z wszelkimi wzniesieniami radzi sobie tragicznie.
Na jednej z 30-minutowych linii na Fikcyjnym Szczecinie (178) przejazd C2 był wolniejszy o ponad 2,5 minuty od 310-konnego NG313 (stadtbusfamilie). Stara 310-konna, ciężka skorupa....
2. Irytujący system zamykania drzwi. Element przewozowy otwiera sobie drzwi środkowe za pomocą CG i wysiada. W tym czasie drugi element przewozowy wsiada do autobusu i w trakcie wsiadania zamykają mu się drzwi. Fotokomórka dział tylko "dla wysiadających" pasażerów.
2a. Błąd przy manualnym sterowaniu drzwiami. Aktywna fotokomórka.
3. Bywają duże problemy ze zwolnieniem hamulca przystankowego. Niejednokrotnie zdarza się, że zamknęły się wszystkie drzwi, hamulec zwolniliśmy a autobus nie jedzie. Rusza dopiero po kilkakrotnym użyciu przystankowego.
4, Setvary. A właściwie ich brak. Bo te co są przyjemności żadnej nie dają.
5. Błędy w panelu sterowania temperatura. "Funkcja niedostępna" a mimo to działa.
6. Fizyka jazdy
7. Tragiczne dźwięki
Coś co wyróżnia autobus?
1. Pulpit (jak dla mnie genialny)
2. Genialnie wykonane wnętrze pojazdu
Podsumowując: Żałuję wydanych pieniędzy.
W odpowiedzi na to wyżej:
1. Każdy nowy autobus w rzeczywistości jest taki zamulający ze względu na Euro 6
2. Autobus jest zaprojektowany na niemieckie realia gdzie wsiada sie tylko i wyłącznie przednimi drzwiami i ewentualnie drugimi jeżeli mamy wozek, wiec to bug ze względu na to ze autor nie przewidział takiej funkcjonalności
2a. Tak działa w realu w Hamburgu
3. Nieumiejetnie korzystasz z pedalu hamulca i gazu, jeżeli dodajesz gazu w momencie zamykania drzwi przystankowy nie pusci, wiec to jedynie twoja wina, tutaj tez, nowe C2G w Niemczech tak maja
4. Darius od zawsze robil autobusy stricte pod Hamburg i gracz który wie co kupuje nie będzie na to narzekal. To ze craher czy chrizzly rozpiescili graczy setvarami to żaden argument by twierdzic ze dodatek jest zly, a nie jest bo jest o wiele lepszy jak Stadtbusfamilie.
5. Funkcja niedostepna? W oryginale wszystko działa elegancko a to ze korzystasz z innych modyfikacji na ten autobus to co innego
6. Fizyka jazdy jest wlasnie idealna, swietnie odwzorowuje to jak zachowuje sie niemieckie C2G
7. Dzwieki nigdy nie były mocna strona Dariusa, jednak te nie sa az tak zle biorac pod uwagę odkurzacz z 3gen i tutaj musze przyznać ze w porównaniu do tego co było jest o niebo lepiej

Widac ze kupując dodatek minales sie z oczekiwaniami, trzeba wiedzieć co sie kupuje, jeżeli ktoś kupuje te Citara po to żeby smigac nimi po niemieckich mapach i zdaje sobie sprawę ze sa one zrobione dokładnie tak jak ostatnia dostawa C2ek dla Hochbahnu to ten będzie wniebowzięty. Jeżeli ktoś oczekuje ze będzie miał citara jak ma GAiT czy MPK Wroclaw to niech najlepiej tego dodatku nie kupuje. Pomijam już fakt ze Citara dla Hochbahnu od zawsze były wyposażone w charakterystyczny sposób - otwieranie kabiny przyciskiem, blokada otwierania drzwi z pulpitu, oraz w ostatnich dostawach manualne sterowanie drzwiami + CG. Pomijam fakt ze samo zawieszenie jest zrobione z tańszych komponentow na rynek polski i lepszych na rynek rodzimy Evobusa (jakby kto nie wiedział Evobus to producent autobusow marki Setra oraz Mercedes-Benz). Podsumowujac, twoja opinia o tym produkcie wynika tylko i wyłącznie z twojej niewiedzy na temat autobusow komunikacji miejskiej.
(21.06.2018 23:13)Sobol napisał(a): [ -> ]Pomijam fakt ze samo zawieszenie jest zrobione z tańszych komponentow na rynek polski i lepszych na rynek rodzimy Evobus

Ciekawa informacja. Czy można wiedziec skąd taka wiedza? Osobiście uważam, że taki ruch byłby strzałem w kolano dla Evobusa.
Czy dodatek wymaga posiadanie dodatku Hamburg Hafen city ? czy odpala bez tego ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie