14.06.2018, 23:15
Pojawia się błąd przy kopiowaniu z archiwum m.in. folderu Texture - są dwa pliki o tej samej nazwie (sand2.bmp) i przy kopiowaniu pojawia się komunikat o podmianę, niestety nie można się zgodzić, bo komputer przestaje reagować na poleceniai zostaje tylko manager zadań. Próbowałem zmienić nazwę lub usunąć, ale jest to niewykonalne. Gdyby komuś udało się to obejść i reuploadować folder bez tego błędu (z jednym plikiem sand2.bmp), to byłoby fajnie.Chociaż wątpię, czy autorowi będzie się chciało, niemniej jednak moze ktoś inny pokusi się o to
Jako, że błąd dot. archiwum, to można zgłaszać w głównym wątku z mapą .
Mam pomysł, moze jestem infantylny, ale dopiero na niego wpadłem:
Tworzymy na pulpicie folder Texture, następnie otwieramy Texture w rozpakowanym archiwum
i zaznaczamy pliki od początku do pierwszego pliku sand2.bmp, włącznie z nim, a następnie przenosimy do Texture na pulpicie.
Następnie omijamy drugi plik sand2.bmp i przenosimy resztę.
Po czym zawartość Texture na pulpicie kopiujemy do Texture w głównym folderze OMSI.
Czy podmieniać, czy nie - każdy decyduje sam wedle uznania.
Podobnie postępujemy z innymi folderami, jeżeli zawieraja podobny feler (nie pamiętam już, czy tak było).
Trudność polega na tym, że trzeba przewertować więcej folderów w poszukiwaniu podobnej sytuacji.
Mam na myśli głównie foldery Sceneryobjects i Splines, gdyż to one zawierają kaskadę do przekopania), Maps, czy inne raczej są proste i nie posiadają takowego feleru
Jako, że błąd dot. archiwum, to można zgłaszać w głównym wątku z mapą .
Mam pomysł, moze jestem infantylny, ale dopiero na niego wpadłem:
Tworzymy na pulpicie folder Texture, następnie otwieramy Texture w rozpakowanym archiwum
i zaznaczamy pliki od początku do pierwszego pliku sand2.bmp, włącznie z nim, a następnie przenosimy do Texture na pulpicie.
Następnie omijamy drugi plik sand2.bmp i przenosimy resztę.
Po czym zawartość Texture na pulpicie kopiujemy do Texture w głównym folderze OMSI.
Czy podmieniać, czy nie - każdy decyduje sam wedle uznania.
Podobnie postępujemy z innymi folderami, jeżeli zawieraja podobny feler (nie pamiętam już, czy tak było).
Trudność polega na tym, że trzeba przewertować więcej folderów w poszukiwaniu podobnej sytuacji.
Mam na myśli głównie foldery Sceneryobjects i Splines, gdyż to one zawierają kaskadę do przekopania), Maps, czy inne raczej są proste i nie posiadają takowego feleru