Strefa OMSI

Pełna wersja: Problem z wyeksportowaniem Emar105
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć
Moja znajomość blendera kończy się na naprawdę najprostszych czynnościach i ewentualnym teksturowaniu czegoś. Model pulpitu importuję do blendera ustawiam bileterkę w odpowiednim miejscu. Emara zapisuję jako *.x i dalej programem z SDK (zaznaczam wyodrębnienie plików). Jednak pliki nie mają żadnego rozmiaru, nie mogę ich podejrzeć przez / miau /. Zastanawiałem się czy nie należy dodać jakiś ścian w blenderze gdyż model posiada tylko krawędzie (chyba, że są jakieś ukryte warstwy czy coś podobnego). Dziękuję za wszelką pomoc.
Model jest zapisany w jednym z nowszych blenderów, twój problem brzmi jakbyś go otwierał jakąś archaiczną wersją typu 2.49b, która nie potrafi otworzyć plików nowszych wersji.
Faktycznie otwierałem to starą wersją blendera, w nowej wersji programu wszystko działa. Jedynym problemem po wyeksportowaniu i umieszczeniu w pojeździe są animacje tzn: kluczyki zamiast obracać się przechylają się na prawy/lewy bok, kasetka nie wyjeżdża prosto spod bileterki lecz jedzie po skosie. Czy problem leży w nieprawidłowym przekonwertowaniu, czy też źle umieszczonych wpisach w plikach pojazdu? Autobus mogę normalnie wczytać, nie pokazują się żadne błędy w logfile.
Moga być błędne wsporzedne animowanych obiektów w pliku cfg gdyż jeśli robisz to pod model to one się zmieniają i trzeba je edytować.
Przekierowanie