10.07.2018, 12:44
Uwaga! Wątek ma charakter dyskusyjny ale dyskusja ma dotyczyć się Gorzowskiego MZK ewentualnie dróg... Zezwalam także na dyskusję nt. pociągów które się zatrzymują w Gorzowie Wlkp. a także PKS Gorzów Wlkp. i innych przewoźników co ich pojazdy zatrzymują się w Gorzowie Wlkp. Zezwalam także na dyskusję o kontrolerach biletów którzy są zatrudniani przez MZK Gorzów Wlkp.. Zezwalam jak i także o rzeczach które się przytrafiły wam w powyżej wymienionych przewoźnikach.
Nazwa jest docelowa, to nie jest dublowanie poprzedniego posta co został założony w 2013 r. ja nie wiem co jest w tamtym poprzednim poście ale to ma być charakterem dyskusyjnym o przewoźnikach:
- MZK Gorzów
- Pociągach które się zatrzymują w Gorzowie Wielkopolskim
- PKS Gorzów Wlkp.
- Przewoźnicy PKS którzy się zatrzymują na dworcu autobusowym w Gorzowie Wlkp.
- Drogach
- Kontrolerach Biletów MZK Gorzów
Także serdecznie zapraszam do dyskusji Napocznijcie ten temat.
Widać nie napoczęliście a więc zacznę sam pisać opinie i propozycje jak linie mogłyby się poruszać po gorzowie Wlkp.
Linia 100:
Do tej linii brak zastrzeżeń
Linia 101:
W niedziele w godzinach 9 - 15 kursy byłyby wykonywane na trasie Śląska Pole Golfowe - TPV (p. Moto Gobex)
Linia 102:
Ludzie może by się znaleźli na tę linię gdyby linia kursowała częściej i uległa zmianie trasy. Autobusy wróciły na Ul. Walczaka a mieszkańcy Os. Dolinki się przyzwyczaili wystarczy jakby linia 102 od przystanku "Czereśniowa" pobiegła następującymi przystankami: Czereśniowa - Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika - Pomorska - Okólna - Rondo Santockie - Muzeum - Plac Staromiejski - Jagiełły - Katedra - Fabryczna (i powrót na stałą trasę). Linia myślę że będzie pokonywała jakieś 40 minut. swoją trasę. A linia zamiast z przystanku "Czartoryskiego" może pojechać z przystanku "Dekerta Szpital".
Rozkład z pętli Dekerta Szpital:
7:00 8:20 9:40 11:00 12:20 14:20 15:40 17:00 18:20
Rozkład z pętli Śląska - Pole Golfowe:
7:40 9:00 10:20 11:40 13:00 13:40 15:00 16:20 17:40
Linia w soboty i niedziele kursowała by od 11:00 do 15:40 włącznie... A w święta by nie kursowała... Wystarczy pozmieniać trasę linii 102 i już było by w porządku
Linia 103:
Linia w niedzielę w godzinach 10 - 14 mogłaby kursować na trasie Strażacka - TPV - Strażacka (p. Moto Gobex)
Linia 104:
Linia w niedzielę w godzinach 9 - 15 mogłaby kursować na trasie Ustronie - TPV - Ustronie (p. Moto Gobex)
Linia 105:
Linia mogłaby biec od przystanku "Pegaz" do przystanku "Błotna" następującymi przystankami: Pegaz - Rondo Myśliborskie - Asnyka - AWF - Mieszko - Mickiewicza - Błotna (dalej trasą stałą)
Linia 106:
Linia zamiast do pętli Wieprzyce może przecież pojechać do przystanku "Dworzec PKP" który byłby zlokalizowany na pętli tramwajowej dla linii 4 i 5. A jeszcze można byłoby uruchomić przystanek "Jancarza PKS".
Linia 107:
Linia od "Rondo Piłsudskiego" do "Katedra" może pokonywać następującą trasę: Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika - Pomorska - Okólna - Rondo Santockie - Muzeum - Pl. Staromiejski - Jagiełły - Katedra (powrót na stałą trasę) a linia może by dojechała o 10 minut później.
Linia 110:
Nie ma żadnych wątpliwości
Linia 111:
Nie ma żadnych wątpliwości
Linia 112:
Linia mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 113:
Linia mogłaby jechać do pętli "Wawrów Stadion" ale żeby były kursy np. na "Wawrów AEK"
Linia 114:
Linia od "Czereśniowa" do "Park Kopernika" mogłaby wykonywać kurs przez przystanki: Czereśniowa - Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika (powrót na trasę) a linii wydłużyła by trasę o jakieś 2 - 3 minuty. A trasę można było by wydłużyć do pętli "Wawrów Stadion" a linia mogła by jechać następującym rozkładem:
Ustronie:
5:15 7:00 8:00 11:00 13:15 15:00 16:00 21:15
Wawrów Stadion:
6:05 7:30 8:30 11:30 14:05 15:30 16:30 22:10
W dni wolne od szkoły linia by nie jechała...
Linia 115:
Linia mogła by być wydłużona tak jak linia 106 do pętli "Dworzec PKP" która byłaby na wysokości pętli tramwajowej "Dworzec PKP"
Linia 116:
Linia mogła by być wydłużona do Dworca PKP
Linia 117:
Linia tak samo jak 116 wydłużona mogłaby być do Dworca PKP
Linia 118:
Linia tak samo jak 116 czy 117 mogła być wydłużona do Dworca PKP
Linia 119:
Linia tak jak linie 106 i 115 mogła by być wydłużona do Dworca PKP przez Muzę i Jancarza PKS
Linia 120:
Linia tak jak linie 106, 115 i 119 mogła by być wydłużona do Dworca PKP przez Muzę i Jancarza PKS
Linia 121:
Linia mogła by odciążyć linię 104 w dowożeniu ludzi do KSSSE i mogła by kursować trasą od przystanku "Pegaz" do przystanku "Rondo Myśliborskie" trasą: Pegaz - Fredry - Długosza - Mickiewicza - Sienkiewicza - Rondo Kos. Gdyńskich - AWF - Chopina - Rondo Myśliborskie trasa by się wydłużyła o jakieś 10 min.
Linia 122:
Brak zastrzeżeń
Linia 123:
Linia mogła by dowozić ludzi na Basen Słowiankę bo nikt nie chce jechać na basen ściśnięty jechać. I dlatego MZK mogło by wprowadzić kursy pomiędzy 9 a 16 na trasie Ustronie - Słowiańska Tesco
Linia 124:
Brak zastrzeżeń
Linia 125:
Brak zastrzeżeń
Linia 126:
Brak zastrzeżeń
Linia 127:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 129:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 130:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 131:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129, 130 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 132:
Linia od przystanku "Czereśniowa" do przystanku "Błotna" mogłaby jechać następującą trasą: Czereśniowa - Hotel - Stilonowa - GLS - Walczaka - Jagiełły - Mieszko - Mickiewicza - Błotna. Trasa by się wydłużyła o jakieś 10 - 15 minut ale by przyniosła pasażerów.
Linia 133:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129, 130, 131 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 134:
Linia od przystanku "Arsenał" do przystanku "Rondo Piłsudskiego" mogłaby pojechać trasą: Arsenał - Jagiełły - Walczaka - GLS - Rondo Piłsudskiego. Trasa by się skróciła...
Linia 135:
Brak zastrzeżeń
Linia 136:
Brak zastrzeżeń
Linia 137:
Brak Zastrzeżeń
Linia 401:
Linia mogłaby obsługiwać dodatkowo pętle Zakład Energetyczny
Linia 402:
Linia mogła by obsługiwać pętle Zakład Energetyczny i też Słowiańska Tesco
Linia 403:
Jakby linia 402 obsługiwała by pętle Słowiańska Tesco można by było linie skierować w kierunku pętli Dekerta Szpital / Działkowców / Ustronie / Czartoryskiego
Linia 501:
Linia mogła by w stronę pętli Ustronie pojechać jak w stronę powrotną a przez Pomorską, Szpital Psychiatryczny uruchomić linię 506.
Do LINII NOCNYCH BRAK ZASTRZEŻEŃ
DO LINII ZASTĘPCZYCH BRAK ZASTRZEŻEŃ
Nazwa jest docelowa, to nie jest dublowanie poprzedniego posta co został założony w 2013 r. ja nie wiem co jest w tamtym poprzednim poście ale to ma być charakterem dyskusyjnym o przewoźnikach:
- MZK Gorzów
- Pociągach które się zatrzymują w Gorzowie Wielkopolskim
- PKS Gorzów Wlkp.
- Przewoźnicy PKS którzy się zatrzymują na dworcu autobusowym w Gorzowie Wlkp.
- Drogach
- Kontrolerach Biletów MZK Gorzów
Także serdecznie zapraszam do dyskusji Napocznijcie ten temat.
Widać nie napoczęliście a więc zacznę sam pisać opinie i propozycje jak linie mogłyby się poruszać po gorzowie Wlkp.
Linia 100:
Do tej linii brak zastrzeżeń
Linia 101:
W niedziele w godzinach 9 - 15 kursy byłyby wykonywane na trasie Śląska Pole Golfowe - TPV (p. Moto Gobex)
Linia 102:
Ludzie może by się znaleźli na tę linię gdyby linia kursowała częściej i uległa zmianie trasy. Autobusy wróciły na Ul. Walczaka a mieszkańcy Os. Dolinki się przyzwyczaili wystarczy jakby linia 102 od przystanku "Czereśniowa" pobiegła następującymi przystankami: Czereśniowa - Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika - Pomorska - Okólna - Rondo Santockie - Muzeum - Plac Staromiejski - Jagiełły - Katedra - Fabryczna (i powrót na stałą trasę). Linia myślę że będzie pokonywała jakieś 40 minut. swoją trasę. A linia zamiast z przystanku "Czartoryskiego" może pojechać z przystanku "Dekerta Szpital".
Rozkład z pętli Dekerta Szpital:
7:00 8:20 9:40 11:00 12:20 14:20 15:40 17:00 18:20
Rozkład z pętli Śląska - Pole Golfowe:
7:40 9:00 10:20 11:40 13:00 13:40 15:00 16:20 17:40
Linia w soboty i niedziele kursowała by od 11:00 do 15:40 włącznie... A w święta by nie kursowała... Wystarczy pozmieniać trasę linii 102 i już było by w porządku
Linia 103:
Linia w niedzielę w godzinach 10 - 14 mogłaby kursować na trasie Strażacka - TPV - Strażacka (p. Moto Gobex)
Linia 104:
Linia w niedzielę w godzinach 9 - 15 mogłaby kursować na trasie Ustronie - TPV - Ustronie (p. Moto Gobex)
Linia 105:
Linia mogłaby biec od przystanku "Pegaz" do przystanku "Błotna" następującymi przystankami: Pegaz - Rondo Myśliborskie - Asnyka - AWF - Mieszko - Mickiewicza - Błotna (dalej trasą stałą)
Linia 106:
Linia zamiast do pętli Wieprzyce może przecież pojechać do przystanku "Dworzec PKP" który byłby zlokalizowany na pętli tramwajowej dla linii 4 i 5. A jeszcze można byłoby uruchomić przystanek "Jancarza PKS".
Linia 107:
Linia od "Rondo Piłsudskiego" do "Katedra" może pokonywać następującą trasę: Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika - Pomorska - Okólna - Rondo Santockie - Muzeum - Pl. Staromiejski - Jagiełły - Katedra (powrót na stałą trasę) a linia może by dojechała o 10 minut później.
Linia 110:
Nie ma żadnych wątpliwości
Linia 111:
Nie ma żadnych wątpliwości
Linia 112:
Linia mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 113:
Linia mogłaby jechać do pętli "Wawrów Stadion" ale żeby były kursy np. na "Wawrów AEK"
Linia 114:
Linia od "Czereśniowa" do "Park Kopernika" mogłaby wykonywać kurs przez przystanki: Czereśniowa - Rondo Piłsudskiego - Widok - Stilonowa - Park Kopernika (powrót na trasę) a linii wydłużyła by trasę o jakieś 2 - 3 minuty. A trasę można było by wydłużyć do pętli "Wawrów Stadion" a linia mogła by jechać następującym rozkładem:
Ustronie:
5:15 7:00 8:00 11:00 13:15 15:00 16:00 21:15
Wawrów Stadion:
6:05 7:30 8:30 11:30 14:05 15:30 16:30 22:10
W dni wolne od szkoły linia by nie jechała...
Linia 115:
Linia mogła by być wydłużona tak jak linia 106 do pętli "Dworzec PKP" która byłaby na wysokości pętli tramwajowej "Dworzec PKP"
Linia 116:
Linia mogła by być wydłużona do Dworca PKP
Linia 117:
Linia tak samo jak 116 wydłużona mogłaby być do Dworca PKP
Linia 118:
Linia tak samo jak 116 czy 117 mogła być wydłużona do Dworca PKP
Linia 119:
Linia tak jak linie 106 i 115 mogła by być wydłużona do Dworca PKP przez Muzę i Jancarza PKS
Linia 120:
Linia tak jak linie 106, 115 i 119 mogła by być wydłużona do Dworca PKP przez Muzę i Jancarza PKS
Linia 121:
Linia mogła by odciążyć linię 104 w dowożeniu ludzi do KSSSE i mogła by kursować trasą od przystanku "Pegaz" do przystanku "Rondo Myśliborskie" trasą: Pegaz - Fredry - Długosza - Mickiewicza - Sienkiewicza - Rondo Kos. Gdyńskich - AWF - Chopina - Rondo Myśliborskie trasa by się wydłużyła o jakieś 10 min.
Linia 122:
Brak zastrzeżeń
Linia 123:
Linia mogła by dowozić ludzi na Basen Słowiankę bo nikt nie chce jechać na basen ściśnięty jechać. I dlatego MZK mogło by wprowadzić kursy pomiędzy 9 a 16 na trasie Ustronie - Słowiańska Tesco
Linia 124:
Brak zastrzeżeń
Linia 125:
Brak zastrzeżeń
Linia 126:
Brak zastrzeżeń
Linia 127:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 129:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 130:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 131:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129, 130 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 132:
Linia od przystanku "Czereśniowa" do przystanku "Błotna" mogłaby jechać następującą trasą: Czereśniowa - Hotel - Stilonowa - GLS - Walczaka - Jagiełły - Mieszko - Mickiewicza - Błotna. Trasa by się wydłużyła o jakieś 10 - 15 minut ale by przyniosła pasażerów.
Linia 133:
Linia tak jak linie 112, 116, 117, 118, 127, 129, 130, 131 mogłaby zostać wydłużona do Dworca PKP
Linia 134:
Linia od przystanku "Arsenał" do przystanku "Rondo Piłsudskiego" mogłaby pojechać trasą: Arsenał - Jagiełły - Walczaka - GLS - Rondo Piłsudskiego. Trasa by się skróciła...
Linia 135:
Brak zastrzeżeń
Linia 136:
Brak zastrzeżeń
Linia 137:
Brak Zastrzeżeń
Linia 401:
Linia mogłaby obsługiwać dodatkowo pętle Zakład Energetyczny
Linia 402:
Linia mogła by obsługiwać pętle Zakład Energetyczny i też Słowiańska Tesco
Linia 403:
Jakby linia 402 obsługiwała by pętle Słowiańska Tesco można by było linie skierować w kierunku pętli Dekerta Szpital / Działkowców / Ustronie / Czartoryskiego
Linia 501:
Linia mogła by w stronę pętli Ustronie pojechać jak w stronę powrotną a przez Pomorską, Szpital Psychiatryczny uruchomić linię 506.
Do LINII NOCNYCH BRAK ZASTRZEŻEŃ
DO LINII ZASTĘPCZYCH BRAK ZASTRZEŻEŃ