13.07.2018, 21:54
14.07.2018, 10:45
Tak wiec, bo widze ze tu sami snaffcy:
https://www.transport-publiczny.pl/wiado...52886.html
https://www.evobus.com/evobus-polska-sp-...edes-benz/
https://www.transport-publiczny.pl/wiado...52898.html
https://4trucks.pl/aktualnosci/12021/mer...-generacji
Troche za dużo sie zmienilo technicznie jak na lifting. Polecam sie najpierw zapoznać z tematem zanim zacznie ktoś wysmiewac
https://www.transport-publiczny.pl/wiado...52886.html
https://www.evobus.com/evobus-polska-sp-...edes-benz/
https://www.transport-publiczny.pl/wiado...52898.html
https://4trucks.pl/aktualnosci/12021/mer...-generacji
Troche za dużo sie zmienilo technicznie jak na lifting. Polecam sie najpierw zapoznać z tematem zanim zacznie ktoś wysmiewac
14.07.2018, 12:15
Nowy przód i tył, inne silniki, opcjonalny ESP w solówce, inna przednia oś, zabezpieczenie przed zgięciem przegubu i delikatnie zmieniony pulpit kierowcy. Reszta została bez zmian, przede wszystkim 21-letnia buda Citaro. To ma być nowa generacja ? Nazwałbym to najwyżej bardziej posuniętym liftingiem ze zmianą części podzespołów.
14.07.2018, 14:29
Solaris ma I i II generację, zwiększyli zabudowę silnika i przesunęli baki. Oni to nazwali II generacjami. Tak to jest NOWA GENERACJA Conecto, poza tym kratownica NIE JEST z Citaro jak wskazuje na to wewnętrzne oznaczenie O628 a nie O530
14.07.2018, 15:05
Conecto w całości bazuje na pierwszej generacji Citaro, dokładnie tak, jak Dacia Logan to stare Renault Megane.
14.07.2018, 15:26
Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.