Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 12 PL IV 1.1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Wszystko jest w porządku, dzięki za ten mod, chociaż były problemy z instalacją, która usunęła błąd, ale niektóre manipulacje i nie ma więcej błędów w autobusie, jak mówią, musiały poshamanit. Obecnie próbuję tłumaczyć dźwięki z systemu Solaris electric, ponieważ są one niemal identyczne z nowymi, a dźwięk kompresora jest teraz znacznie lepszy.
Teraz spróbuję ukończyć Solaris 18 4-door I udało mi się uruchomić go w najnowszej wersji
Mój pomysł jest prosty, stwórz paczkę autobusów w jednym folderze do pracy nad najnowszą wersją RUHRGEBIET-ExtraSchicht
W tej chwili twój mod działa na najnowszą wersję bez błędów
Przepraszamy za złe tłumaczenie
@lwo, it's there something to do, to allow standing passengers in the bus?:)
Cytat:Zakazy:
Zakazuje jakiejkolwiek modyfikacji pojazdu w jakiejkolwiek formie oraz używania go w vFirmach

Mam pytanie czy tekstury na modele także wchodzą w ten zakaz ? Bo bardzo chętnie bym sobie pomalować na ten model. :hihi:
Try to put this file into bus' model folder.
https://www60.zippyshare.com/v/hrqm9vcG/file.html

Link wyżej prowadzi do pliku passegnercabin i powinien dodać miejsca stojące do pojazdu. Proszę go wrzucić do folderu model folderu autobusu w Vehicles.

Tekstury można malować.
Jeszcze mam taki mały błąd, ale denerwujący w czasie jazdy. Dziwnie, nienaturalnie brudna szyba. Nie da się tego zmyć spryskiwaczem...
[Obrazek: 20180803112644_1.jpg]
Świetna modyfikacja, podziękowania dla autora i wszystkich zaangażowanych w projekt.

Nikt nie zgłosił jeszcze jednego błędu CG: przyciski (wewn. i zewn.) do pierszych drzwi otwierają drugie drzwi.

Pytania przy okazji:
1) czy autor planuje dodanie fotokomórek i dźwięku oraz sygnału świetlnego przed zamykaniem drzwi (tak jak np. w MPK Kraków)?
2) pomysł na bajer: można jakoś zwiększyć (albo zdefiniować na nowo) poziom oświetlenia jaki dają wąskie LEDowe paski przy drzwiach (2x na parę, świecą na biało, zielono lub czerwono) ? Tak aby osiągnąć to co udało się w Bus Simulatorze 2018 (filmik od 1s, po zgaszeniu głównych świateł przedziału pas.: https://youtu.be/c77AZfyy4Uo?t=1s). Karton bez lolorowych, wręcz oślepiających LEDów nigdy nie będzie taki sam! :lol:
Pierwsze drzwi musi otwierać kierowca, ponieważ przycisku do otwierania drzwi od zewnątrz i wewnątrz nie ma, więc pasażerowie sami ich nie otworzą.

Ja oceniam modyfikacje na 5 z plusem, tylko warto jeszcze zwrócić uwagę na to, że w pojeździe nie ma silnika Cummins. Nie mogę się doczekać wersji ,,czystej", pozdrawiam:)
Próbuję dojść dlaczego tak się z szybami dzieje, ogarnę je może jak wrócę.

O ile dobrze pamiętam to nie ma CG w 1 drzwiach..
Na pytania nie zamierzam opowiedzieć, bo nie wiem, nie wiem jakie plany ma współautor i czy zamierzam cokolwiek robić.
Nie wiem w ilu miastach, ale te miasta, które znam, są w Polsce i posiadają SU IV, mają one CG przy 1 drzwiach. Lecz znam też miasta w PL, które takowego przycisku przy 1 drzwiach nie mają. Więc, jeśli autor by chciał to mógłby zrobić na to sevatar.
dzieki za pozwolenie:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie