Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 12 PL IV 1.1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
[Obrazek: xE4WJ6r.jpg]
Autorzy: Iwo i pause1
Opis: Na wstępnie chciałbym bardzo podziękować @pause1 za pomoc przy dodatku. Bez jego pomocy i wkładu, ten dodatek zapewne nie ujrzałby światła dziennego. Dzięki niemu w pojeździe jest np. wewnętrzny wyświetlacz, działający sterownik pixela, który został lekko zmodyfikowany, działający AEP, czy inne rzeczy.

!UWAGA!
Model wymaga wersji 1.3 dodatku Metropole Ruhr oraz Solarisa w wersji LE
Sposób wgrywania:
Kopiujemy folder RUHR_Solaris i nazywamy go Solaris Urbino 12 IV PL. Do tego folderu wgrywamy wersję LE. Dopiero po wykonaniu tego usuwamy wszystkie pliki z końcówką .bus oraz .cfg. Wgrywamy dodatek na trzecie drzwi.
NIE ODPOWIADAM ZA NIEUMIEJĘTNE WGRANIE DODATKU!
Jeżeli chce ktoś sobie usnąć naklejki, to w pliku Solo.cfg. bądź SoloElektryk.cfg w folderze model, należy znaleźć wpis ,,3D_UrbinoIV_Naklejki'' (nie będzie ich wtedy na malowaniu PKM Sosnowiec, w poprawce wydam dodatkowy model, który będzie ,,czysty'', teraz niestety nie mogę.)

W dodatku zostało zmienione:
-Dodane trzecie drzwi;
-Dodane ładowarki USB;
-Dodane siedzenia Ster8;
-Dodane otwierane okna przesuwne;
-Dodany ciepły guzik;
-Dodane kasowniki PIXELa;
-Dodane polskie naklejki;
-Dodana kasa fiskalna Novitus;
-Dodana szyba w drzwiach kabiny;
-Dodana blokada połówki drzwi;
-Dodana nowa klimatyzacja;
-Dodana nowa rura wydechowa;
-Dodany AEP;
-Dodany bak;
-Dodany szyberdach (statyczny);
-Dodany sterownik KPP-2 (autorski nierealny skrypt);
-Dodany nowy wyświetlacz wewnętrzny PIXELa;
-Zmieniony silnik na Cumminsa;
-Zmieniona czcionka wyświetlaczy zewnętrznych na PIXELa;
-Poprawa oświetlenia pojazdu, w tym funkcjonowanie DRL;
oraz bryła pojazdu i inne obiekty wymagające dostosowania do powyższych zmian.

Rzeczy, które nie zostały zmienione, bądź są niedopracowane i będą zmienione w poprawce:
-Szyberdachy są statyczne;
-W wersji elektryczne emblemat zamiast być Urbino 12 electric jest tylko Urbino 12;
-W elektryku są nierealne dźwięki;

Podziękowania:
pause1 - Skrypty, wyświetlacz wewnętrzny i wiele innych rzeczy, współautor;
Sobol - drzwi wraz z animacjami, światła, oraz ścieżki;
Kamil2177 - dźwięki Cumminsa;
Invis - Plik passengercabin w wersji diesla;
Smoke - pomoc ogólna, przekazywanie informacji dt. blendera czy rożnych wpisów, ładowarki USB;
PabloOsw - passengercabin w wersji elektrycznej;
FireNight Poland- podpowiedzi, tekstury na obiekty;
2014N - podpowiedzi, zdjęcia;
Aragok - zdjęcia;
Allison - malowania PKM Sosnowiec;
Ogon, Helvete, CraherPL, NightHauler, Sobol - zgody na używanie obiektów;
jeśli o kimś zapominałem, przepraszam

Zakazy:
Zakazuje jakiejkolwiek modyfikacji pojazdu w jakiejkolwiek formie oraz używania go w vFirmach jak i używania cokolwiek z tej modyfikacji.



Prezentacja
[Obrazek: YEKVGZN.jpg]
[Obrazek: xS5sUoZ.jpg]
[Obrazek: EzLobCG.jpg]
[Obrazek: houe42o.jpg]
[Obrazek: SP8WGmy.jpg]
[Obrazek: o5Hw9RV.jpg]
[Obrazek: JOzNXDO.jpg]

Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Poprawka - wersja dodatku 1.1
WYMAGA WERSJI 1.0

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Więcej informacji tutaj: KLIK

Fix na dodanie miejsc stojących w pojeździe:
Zawarty w poprawce.

Jakby ktoś chciał templete do pojazdu, to proszę bardzo:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

https://www.paypal.me/pause1
https://www.paypal.me/kots10
Widzę , że będzie trzeba wskoczyć na zajezdnie by od góry sfotografować elektryka:)
Dobra, ja w sumie powymieniam błedy, bo jako tako nie potrafię oceniać czy cuś. Pierwsze co zauważyłem, to naklejka na tylnej szybie "Wyjście Awaryjne" ma poodwracane litery od zewnątrz i wewnątrz. Trochę mnie również zdziwiły dykty zamiast tych szyb co są przy nogach, przy wyjściach koło siedzeń, zapomniałem jak to się nazywa. Nastepny błąd to okna otwierane, ponieważ niektóre z nich się nie otwierają. Kolejny błąd który zauważyłem, to na komputerze pokładowym, wyświetla elektryka, podczas gdy jadę dizlem. Kolejny błąd to skrzynia, która biei redukuje, przerzuca na wyższe, ogólnie świruje. No i ostatni błąd to dym który jest na dole, zamiast u góry przy rurze wydechowej. No i ogólnie to nie błąd czy coś, ale ten pulpit to jednak nadal lichy jest i mam pytanie w związku z tym. NIe dało rady plpitu FAP przenieśc np. z Solarki Altera?
Witam przejechałem się jeden kurs tym autobusem i wykryłem kilka błędów:
-nie działają miejsca stojące (w zasadzie tylko jedno działa z przodu autobusu, dalej już nie )i przez to gdy wszystkie miejsca siedzące są zajęte pasażerowie podchodzą do drzwi i nie wsiadają. Dopiero jak ktoś wysiądzie to taka sama ilość wsiada.
-nie działa otwieranie szyb 2 i 3 po prawej stronie.
-skrzynia jest po prostu tragiczna-nie wiem czy to zamierzony efekt ale bardzo szarpie przy zmianie z 1 na 2. Ciężko zmienić bieg płynnie.
Wszystkie w/w błędy zanotowałem w wersji spalinowej.
Poza tym wszystko super, ten pulpit to spora niespodzianka, na streamach nic o nim nie pisałeś...:D
Co do szyb otwieranych, to wiem o tym bardzo dobrze. Co do skrzyni biegów nic nie zmieniałem w skryptach, czy co tam za to odpowiada.
Pulpit FAP autorstwa Alterra to kompletnie inny model pulpitu, niż ten tutaj, zatem jego przeniesienie byłoby kiepską decyzją. Kwestia oteksturowania będzie jeszcze rozpracowywana.
O oknach wiemy, jest to prawdopodobnie kwestia gdzieś literówki, bo pamiętam, że wszystkim przypisywałem odpowiednie funkcje.
Nie wiem jaka elektryka wyświetla się na pulpicie w trakcie jazdy dieselem, bo żadnego specjalnego komputera nie było programowanego pod elektryka jeśli dobrze pamiętam:D Proszę o sprecyzowanie, screeny.
Skrzynia jest oryginalna, taka jak dołączona do dlc i nie była modyfikowana.
Miejsca stojące to również najprawdopodobniej literówka, bo takowe są przygotowane przez @Pablo_Osw i zawarte w plikach.

^To wszystko zostanie rozwiązane przy okazji poprawki, która pojawi się. Kiedyś.
Główna kwestia jest taka, że nei było zbyt długo czasu na testy i właściwie otrzymaliście wersję early access, motywowane to było wyjazdem jednego z współtwórców i wyjazdami drugiego:P
Cześć, jestem zaskoczony tą modyfikacją wyszło ci super ale znalazłem kilka błędów i podam ci je niżej . Mam nadzieje że poprawka będzie jeszcze do tego.

- Ciepły guzik od środka czyli przy wciśnięciu przycisku otwierania drzwi ostatnich , otwiera ale w zamian środkowe a tylne drzwi się nie otwierają, myślę że zrozumiałeś.
- dźwięk od rolety przedniej (gdy opuszczam roletę to się dubluje dźwięk, nawet gdy wezmę do góry z powrotem i tak słychać to dublowanie)
- wystający kawałek rurki z tyłu pojazdu (screen)
- zrobiłem radomską teksturę i jednak pojawił się problem bo paski rozszerzyło o 40 cm xD a pisałeś że nie powinno się coś takiego stać a się stało. Jak ktoś będzie chciał tam logo nałożyć to jemu też je rozszerzy o 50 cm.(Na oryginalej wersji nie rozszerza). (Screen)

https://zapodaj.net/8f233434319b0.jpg.html
https://zapodaj.net/b0cbdca6e1983.jpg.html
Zapomniałem jeszcze dopisać - mi jakoś normalnie wszędzie stali ludzie, więc nie wiem.

Wystający kawałek rurki to nie jest żaden błąd, tylko tak jest realnie w sosnowieckich SU IV. W niektórych pojazdach jest tam zamontowane lusterko, a w niektórych w innym miejscu.
Jeszcze co do działania CG to zauważyłem, że gdy pasażerowie podejdą tylko do trzecich drzwi otworzą je z guzika to dodatkowo otwierają się drugie drzwi którym nikt nie wsiada anie nie wysiada.
Iwo a będzie poprawka między drugimi a trzecimi drzwiami żeby normalne malowania były?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie