Strefa OMSI

Pełna wersja: Blender - brak tekstur po wyeksportowaniu do .x
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,
Stworzyłem w blenderze dwie tablice kierunkowe. Niestety po wczytaniu tego w grze brakuje tektur, które dodałem w blenderze. Podczas teksturowania materiały i tekstury zostały dołączone. Dodam, że gdy robiłem to wcześniej wszystko wychodziło, nie wiem czy teraz to ja popełniam błąd czy program.

Mimo odpowiednich ścieżek w blenderze, O2 nie może znaleźć tekstur (przod1.png i tyl1.png dla tablicy przedniej, tablica boczna analogicznie):
Kod:
1500 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "przod1.png"!
1501 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "tyl1.png"!
1502 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "przod2.png"!
1503 11:30:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "tyl2.png"!

Dodane materiały i tekstury w blenderze:
[Obrazek: C3SQhyu.png]
Czy pliki graficzne znajdują się w folderze texture folderu obiektu/pojazdu?
W folderze texture i tam w podfolderze który sobie wymyśliłem.
Eksporter DirectX blendera niestety zostawia same nazwy plików. Otwórz plik x notatnikiem, wyszukaj nazwy tekstur i dopisz wszędzie rzeczony podfolder.
Zadziałało jakoś samo. Z dopisywaniem również działa i przyda się na przyszłość;)
Przekierowanie