Strefa OMSI

Pełna wersja: Jelcz L120 oraz 120M - różne wersje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Z tyłu okno jest za wielkie, w 120stkach są mniejsze okna.
Te egzemplarze z Rzeszowa tak miały:)
Z resztą to jedna z wersji które będą. Mniejsze okno będzie w starej budzie. W wersji w starszej karoserii będzie takie jak powinno.
Robisz kawał bardzo dobrej roboty Jakubie. Nie mogę się doczekać Twoich wersji Jelczyków. Co do dźwięków naszego toruńskiego 413, to uważam, że schrzanili je na maxa. Przypominają one raczej pracę wirnikowej pralki Frani niż klasyczne dźwięki Jelczy. Ale to moja osobista opinia. Pozdrowionka dla ciebie Jakubie i powodzenia w dalszych pracach.:)
Dzwięki w #413 według mnie są przykładem jak powinny brzmieć Jelcze 120MM/1. Silnik MAN D0826LUH05 w konfiguracji z ZF4HP500 to przecież miód dla uszu każdego MKM'a. Przypominam że ten egzemplarz z Torunia brzmi tak jak powinien, bo przecież to nie jest zwykła stodwudziestka:)
Będzie on również dawcą dźwięków do mojej modyfikacji.
#413 jest przereklamowany i nie ma w sobie nic ciekawego, ecomat który wyje jak głupi nie jest niczym fajnym, zwłaszcza dla kierowcy który musi to wytrzymywać kilka godzin. Jeżeli chcesz robić stare 120M nawet po NG to boki powinny zostać całe przemodelowane (mianowicie mowa o szybach).
Które dokładnie elementy mam zmienić?
Zamiast kwadratowych okien to zaokraglone.
A to pisałem o tym, że będzie wersja w starej budzie. Na razie jest surowa ale idzie w dobrym kierunku.
(21.09.2018 09:24)skyliner napisał(a): [ -> ]Z tyłu okno jest za wielkie, w 120stkach są mniejsze okna.

W przemyskim #399 mimo rocznik 96 i w starej budzie z tyłu miał wielką szybę
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie