Strefa OMSI

Pełna wersja: [Edytor] Problem z mapką
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich!

Otóż zacząłem tworzyć swoją własną mapką. Kiedy ładuja wszystkie obiekty (Load all) wyskakuje błąd: "Das Grafikformat wurde nicht erkant!". Kliknięcie OK nic nie daje, błąd znów wyskakuje.
Odpowiedź prosta - masz słabą kartę graficzną. Też mam ten problem, wystarczy nie używać load all:) .
Problem w tym że na innej mojej mapce (Bardzo "lajtowa", trochę asfaltu i parę pachołków) ta opcja działa bez problemu. Zresztą na tej też ta opcja działała.
Folder Sceneryobjects ma najczęściej między 10, a 40GB. Jeśli wśród tych setek tysięcy plików będzie chociaż jeden błąd, opcja load all się wysypie. Jesteś pewien, że nie masz ani jednego błędu w Sceneryobjects?
A tak apropos, jest do Omsi jakikolwiek program, podobny do Map Tools'a, który byłby w stanie sprawdzić, czy jakieś pliki *.sco wywalają błędy? Mam ten sam problem, a nic z tym nie mogę zrobić:S
Pozdro:D
Nie ma takiego programu. Możesz plik .sco z błędu otworzyć notatnikiem i w [script] sprawdzić jakiego pliku .o3d brakuje, potem szukać go manualnie.
(28.08.2013 21:21)Mattez napisał(a): [ -> ]Folder Sceneryobjects ma najczęściej między 10, a 40GB. Jeśli wśród tych setek tysięcy plików będzie chociaż jeden błąd, opcja load all się wysypie. Jesteś pewien, że nie masz ani jednego błędu w Sceneryobjects?

Pewny to ja nigdy nie jestem;)
Jak to sprawdzić?
Wybierając opcję "Load All". Jak wywali Ci błąd jakiegoś pliku o3d albo tekstury, to znaczy, że go brakuj, że jest sterownik .sco, ale w folderze "model" brakuje pliku .o3d albo w "Texture" tekstury do pliku .o3d

Aczkolwiek z logfile widzę, że bardziej brakuje Ci tekstur. Wyszukaj wybrany błąd z logfile i otwórz plik .sco zawarty w tym błędzie, w nim [mesh] to bryła 3D, powinna być w folderze "Model", w folderze "Texture" powinna być tekstura, tych tekstur wg. logfile Ci brakuje. Ja bym na Twoim miejscu wszedł na kilka forów i pościągał od nowa Sceneryobjects. Mogę dać Ci link do mojego, wczoraj wrzuciłem na hosting - 1.5 GB
Rozumiem. Jeśli o to chodzi to całkiem możliwe. Wszystkie (!) obiekty które mam pochodzą z paczek z mapami. Jutro się tym zajmę, dziś już nie mam sił.
Tu masz moje SceneryObjects i Splines. Paczka ma 3 GB, po rozpakowaniu z 5. Jak Ci się nudzi, to możesz ściągnąć
https://docs.google.com/file/d/0B6pqxFDB...sp=sharing
Przekierowanie