Strefa OMSI

Pełna wersja: Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Ja muszę przyznać, że, gdy na wcześniejszych patchach zawieszała się każda mapa bo 10-15 minutach maksymalnie, od tego patcha, też jest względnie w porządku. Potrafi się zawiesić przy minimalizowaniu OMSI, przy częstym zmienianiu kamer, przy częstym wchodzeniu w opcje, ale podczas samej jazdy, na razie, jest dobrze
Bardzo często gra się zawiesza przy ładowaniu kolejnych kawałków terenu i nie ważne czy jest włączona opcja wielordzeniowości, czy nie. Nie liczyłbym na żadne cuda w tym patchu, będzie taki jak poprzednie - dużo gadania a mało roboty.
Jak nie miałem problemów z freezami do wersji 024, tak na tej właśnie nie mogę ukończyć średnio co trzeciego dłuższego kursu, ponadto płynność gry widocznie gorsza aniżeli wcześniej, o czym już wspominałem.
U mnie jeśli chodzi o wersje 024 problemy zaczęły się po wgraniu Szczecina 4.0. Po maksymalnie 10 minutach jazdy, gra na tej mapie dostaje zawiechy przy wczytywaniu terenu i ratuje tylko Ctrl+Alt+Delete. Po za tym nawet w poprzedniej wersji mapy wjechanie na pętle Kołłątaja u mnie groziło "trzęsieniem ziemi", więc jak już wiele razy wspominano pogorszyła się wydajność. Aktualnie korzystam z wersji 016 i gra owszem przycina się przy wczytywaniu kwadratów, ale góra na sekundę i można grać dalej. Jeśli mam być szczery to nie licząc "zamrożonych" czasami autobusów i białej kartki zamiast raportu to najlepiej grało mi się na podstawowej wersji gry bez poprawek. Na 016 też nie ma tragedii ale fps-y spadły. Aż boje się myśleć co autorzy przygotują dla nas w nowym patchu...
W 016 jest jednak problem z generowaniem siatek kolizji, przez co podczas wczytywania segmentów autobus raz na czas zderzał się z "niewidzialną ścianą". Oczywiście nie z powodu błędów na mapie. Wyłączenie kolizji w opcjach pomaga w tym przypadku, ale symulacja traci wtedy na wartości.
A no to widzisz, tego nie zauważyłem gdyż zawsze mam wyłączone kolizje. Głównie dla tego że AI nie grzeszy inteligencją i potrafi nieźle zaskoczyć... Cóż wychodzi na to że póki co trzeba wybrać patch który najbardziej odpowiada preferencjom gracza i możliwościom komputera... Bo póki co jeszcze się taki "nie urodził" co by każdemu dogodził :)
No dobrze, dziś otrzymałem OMSI 2...
1. Tylko jeden raz na pięć zakończyłem grę normalnie. Kiedy indziej gra mi się zbugowała.:(
2. FPSy w Berlinie o wiele niższe niż w OMSI 1. Tak że przegub lekko skakał.:D
3. Pobrałem Szczecin i... jestem ZACHWYCONY!!! FPSów o wiele więcej niż w 3.10, autobusik chodzi jak ta lala i OMSI zbugowało mi się dopiero przy Kolonistów.:)
To wszystko, dziękuję.:)
Dzisiaj coś mnie tknęło żeby przejachać się przygotowanym scenariuszem "Fall of the Wall".Uruchomiłem ten scenariusz i dość się zdziwiłem gdyż domyślny autobus który tam dostajemy ma troszkę inne dźwięki niż pozostałe SD.Chodzi mi o te "wycie" podczas dodawaniu gazu.Zaciekawiłem się tym i odpalam ten sam autobus na innej mapce a dźwięki klasyczne , ale gdy zmieniłem numer taborowy na 1936 "wycie" wróciło.Druga kwestia to usterki.Ja na razie miałem usterki typu drzwi się nie domykały , wyświetlacze z krzaczkami , problemy z odpaleniem.Może spotkał się ktoś z jakimiś innymi usterkami , bądź innymi dziękami niż te dotychczas nam znane.
Rzeczywiście ten "egzemplarz" różni się trochę od reszty. Może ktoś wie coś więcej na ten temat?
Może to dokładnie odwzorowany pojazd który pierwszy się tam pojawił ? Mnie też troche to intryguje:P
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie