Strefa OMSI

Pełna wersja: Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Cytat:- ruch AI będzie rozpoznawał całą bryłę autobusów przegubowych AI, więc wyeliminowano sytuację z wjeżdżaniem ich w przegub;

Z normalną bryłą mają problemy, a co dopiero. Ile razy już wpierniczył mi się w bok jadąc zwykłym autobusem. Po za tym AI w ogóle nie ma czegoś takiego jak pierwszeństwo. Co z tego, że znaki jak i tak jadą jak chcą, a jak my chcemy ich puścić jak mają pierwszeństwo (lub z czystej dobroci) to stoją... Nie spodziewałbym się super przełomu w tej sprawie, a szczerze błędu z przegubami nie spotkałem jeszcze.
Ten komentarz Twój odnośnie znaków jest mało logiczny. Nie wiem w jaki sposób miałoby to się odbywać. Ja też nie spodziewam się jakichś kokosów, ale myślę optymistycznie i mam nadzieję, że rzeczywiście optymalizacja się pojawi. Bo ja miałem skandaliczną ostatnio sytuację w Szczecinie (Skolwin). 40 FPSów, wybieram taką samą pogodę jak w Warszawie, nagle z 40 zrobiło się 34 FPS. Wyłączyłem pogodę zgodną z Warszawą, dałem słoneczną, nadal 34. Włączyłem ponownie pogodę z Warszawy, klatki spadły do 28. Ciekawe, czy jakbym zrobił tak z 5 razy jeszcze, to czy FPSy byłyby na minusie...
Jakbyś tak zrobił to gra by ci się zawiesiła na AMEN.Przerabiałem to ale ja zwiększałem systematycznie ruch uliczny , a potem trach CTRL+ALT+DEL:D.
Bardziej satysfakcjonuje mnie informacja odnośnie lepszej optymalizacji i wczytywanie segmentów. W edytorze można było pie...... dostać. Nie było informacji przypadkiem czy w edytorze wczytywane będą wszystkie obiekty od razu ? czy tak jak wcześniej pokazane są obiekty tylko z segmentu mapy na którym się znajdujemy. /
Patch 2.1 już wyszedł i jak dla mnie nic ciekawego. FPSy wzrosły mi może o 5 i już nie ścina przy ładowaniu tili. Za to mamy niezłe spowolnienie gry. Czyli jednym słowem dużo szumu zrobili a nic z tego nie wyszło.
Jest opcja do włączenia żeby wczytać wszystkie tilesy - "Load whole map at start".Po włączeniu tej opcji gra , przynajmniej u mnie chodzi znacząco lepiej:)
Jeśli chodzi o FPS-y nie widzę żadnych poważniejszych zmian, jednakże oprócz jednego sekundowego freezu nie doświadczyłem nawet chwilowych przycinek. Poza tym faktycznie, ruch AI zachowuje się bardziej inteligentnie i wreszcie widzi przeguby. OMSI 2 powinniśmy otrzymać od razu w takim stanie, w jakim jest teraz po patchu 2.1. Nie ma co się zastanawiać tylko ściągać patcha, jeśli ktoś jest niezdecydowany. BTW spolszczenie do tej wersji ukaże się jutro.
Hmm... to jest mega dziwne.:P Bez autobusu miałem 70, teraz z autobusem ze śniegiem, o poranku mam 110 FPS.:P
U mnie dalej wielordzeniowość nie działa, po minucie mam freez gry.
A ja mam dziwne ściny przy ładowaniu ruchu AI...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie