Strefa OMSI

Pełna wersja: Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
http://strefa-omsi.pl/Watek-Zapowiedz-i-...4#pid31904

Patrz akapit dotyczący znanych bugów, które przetłumaczyłem później.
Cytat:- kilka pierwszych ładowań ruchu AI podczas gry może powodować kilkusekundowe zatrzymania, podczas których gra nie odpowiada;
To u mnie na wielordzeniowości to się chyba popsuło bo czekałem 10min i nic. A mam tego freeza zawsze na początku właśnie.
U mnie FPS są na takim samym poziomie jakim były, jedyne co zauważyłem to przy kilku FPS nie skacze pojazd, dopiero jak drastycznie się obniżą zaczyna sobie podskakiwać. Co do pojazdów AI to wiele nie mogę powiedzieć ponieważ ruch uliczny mam ustawiony prawie na zero (inaczej nie idzie grać). Innych zmian nie zauważyłem.
(05.05.2014 21:43)skawek napisał(a): [ -> ]http://strefa-omsi.pl/Watek-Zapowiedz-i-...4#pid31904

Patrz akapit dotyczący znanych bugów, które przetłumaczyłem później.

Rzeczywiście masz rację, nie przeczytałem tego ze zrozumieniem.

Szczerze mówiąc, to jakoś wielkiej optymalizacji nie dostałem. Ale z drugiej strony nie dziwię się, bo procesor jest @#$&!. Jedynie co mógłbym jeszcze powiedzieć to to, że dłużej się wczytuje mapa no i rzeczywiście jest tam trochę poprawy przy wczytywaniu pewnych elementów. Patch 2.2 jest konieczny, chociażby ze względu na ten ruch AI... Ja wiem, że nie ma programisty na świecie, który zrobiłby wszystko cacy od razu, za pierwszym razem. Ale oni zaczynają przyjmować politykę Valve, którzy też coś zrobią, poprawią i spierniczą 10 innych rzeczy.
A ja nie widzę poprawy. Pierwszy raz jestem zawiedziony.

Pisane za pomocą Tapatalk
Nie ma się czemu dziwić, kod OMSI 2 jest pewnie maksymalnie zamotany w każdym miejscu i dopiero teraz autorzy przeczesują po kolei wszystkie jego linie i starają się systematycznie wszystko poprawiać. Dopóki nie zrobią pełnej rewizji, a może potrwać to jeszcze z pół roku - nie ma co oczekiwać płynnego i bezproblemowego działania. Mechanizmy gry nadal mają wąskie gardła i widać to szczególnie, gdy dużo naraz się dzieje - tzn wczytywane są dynamicznie siatki kolizyjne, segmenty i elementy na nich a my pędzimy pojazdem z wyższą szybkością po rozbudowanej mapie. Z tego silnika dużo więcej wycisnąć się nie da, ale myślę, że nadal wiele rzeczy można poprawić.
Jeździłem po Berlinie. Masakra na 6 kołach z przegubem

Pisane za pomocą Tapatalk
Pograłem chwilę na mapie Gladbeck i faktycznie zauważyłem różnicę. Jest nieco płynniej zwłaszcza w tych miejscach gdzie gra wręcz się zacinała. Ucieszony tym faktem, przejechałem się po Berlinie i co ? I w zasadzie bez różnicy. Nadal gry z obsługą wielordzeniowości nie odpalę, ponieważ wyskakuje znany błąd "Bei", tym razem już w dwóch wersjach, FPS w górę specjalnie nie poszły. Jak dla mnie obecny patch na kolana mnie nie powalił, no ale cóż gramy dalej:)
No mowie, zada nie urywa ten update. Może jeszcze pobawie się z ustawieniami, ale wątpię by to zmieniło co kolwiek
U mnie FPSy skoczyły o 15-25 w górę, działa multithreading i ogólnie jest lepiej.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie