Strefa OMSI

Pełna wersja: Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
eh... Widzę że widzicie tutaj same negatywy. Steam jest aktualnie uznawany przez prawie wszystkich za najlepszą platforme do rozpowszechniania gier metodą cyfrową. Co znaczy gigantyczny rozgłos samej marki. Niekróte gry które mogłbyby się wydawać niszowe (jak np Farm Simulator) po uzyskaniu dostępu do Steam, dostał ogromnego kopa funduszowego, ponieważ ludzie i ufają Steamowi, i mogą z łatwością kupić to, bez ruszania tyłków do sklepu, który i tak nie grawantuje że dana gra będzie na półce. Zwykle także gry na Steam są o pare złotych tańsze niż z półki.
Ja jednak osobiście wolę mieć wersjęna płycie nie wirtualną nie ściaganą na dysk bo nigdy nic nie wiadomo. Może jestem starej daty ale jak coś kupię wolę mieć to fizycznie u siebie a nie wirtualnie. zobaczy się jak gra wyjdzie. ale pozniej okaze sie ze beda problemy z dodatkami i beda tylko te platne albo promowane przez autorow... Osobiscie mam mieszane uczucia i mozecie mnie zchejtowac:P fanie steam-a.... Aerosoft luncher byl poprostu taki ooo jest sobie zainstalowal sie wklepales klucz gry i tyle..
Ja także wolę mieć pudełko i drukowaną instrukcję, którą czytam podczas instalacji, dzięki czemu nie zadaję miliarda pytań "ej jak włonczyć tom grem!!!!".
(20.10.2013 12:32)Goppel napisał(a): [ -> ]Nie dość, że OMSI 1.01 bez pytania instalowało Aerosoft Launchera, to teraz w OMSI 2.00 trzeba będzie zainstalować i zarejestrować konto Steam... Gdzie są te czasy, kiedy grę się instalowało, uruchamiało i grało?

Instalujesz tylko steama. Po zainstalowaniu program ściąga i instaluje grę. Działa to na takiej samej zasadzie jak Counter Strike itp. Dlaczego taki ruch z ich strony? Ograniczenie piractwa. W Aerosoft Launcher wiadomo jak było z zabezpieczeniami, ze steamem tak łatwo nie jest. Gdybym był wydawcą, to bym tak samo postąpił.
Wasz płacz w tej sprawie na nic się zda. STEAM to nie jest byle jaka platforma. Jeśli komuś nie odpowiada taka decyzja, to niech pozostanie na OMSI w wersji pierwotnej. Co prawda to prawda, że valve lubi być czasem złośliwe, bo jako pierwsi zrobili bardzo dobry krok w przód jeśli chodzi o gry na linuxa, co przełożyło się na dużo zmian i masę problemów (w tej chwili już zlikwidowanych...), ale to nie jest powód, aby leciały takie komentarze. Jak widać, niektórzy z Was nawet nie wiedzą co to jest, z czym to się je, a zabiera głos w tej sprawie. Czy tak postępuje człowiek myślący? Ja bardzo cieszę się, ze dogadali się w tej sprawie z valve. Już w przyszłym roku na steam zajdą poważne zmiany, np. będzie możliwość udostępnienia swojej biblioteki gier Twoim znajomym. Co to oznacza? Oznacza to, że Twój kolega będzie mógł zagrać w Twoją grę przypisaną do Twojego konta. To jest bardzo dobry krok w przód jeśli chodzi o cały dział gier w ciągu ostatnich lat. Więc nie narzekajcie, bo to się robi żałosne. Jak nabierzecie trochę wiedzy, to wtedy krytykujcie. Nikt nie powiedział, że nie będzie wersji pudełkowej.

PS. Mnie dziwi, że tego już w OMSI 1 nie zrobili, bo Aerosoft to najgorsze co może być.
PS2. Już nie będzie potrzeba tworzenia oczywistych poradników jak zaktualizować OMSI, bo ten proces będzie odbywał się automatycznie. Chyba, że ktoś będzie miał pirata, to sobie sam będzie szukał i aktualizował, bo jest to nieuniknione, kwestia tylko czasu.
Uważam że dodawanie bezpłatnych dodatków będzie wyglądało bardzo podobnie do obecnego systemu - wypakowywanie plików do folderu vehicles - ponieważ cała struktura po zainstalowaniu będzie w dalszym ciągu znajdowała się na dysku komputera odbiorcy, a cały Steam® będzie się ograniczał do obecności pliku dll który będzie wymagał aktywnego połączenia z Internetem w czasie uruchomienia OMSI i będzie za każdym razem sprawdzał czy uruchamiana kopia i wszystkie zainstalowane dodatki są legalne. Z punktu widzenia końcowego użytkownika nic się nie zmieni - poza nie posiadaniem fizycznego DVD z grą.
Czyli jednak zmieni się cholernie dużo, wnioskując z tego co piszesz... Gra z gry off-line zrobi się grą on-line. Bardzo dużo czasu jestem trasie i czasem z nudów lubię sobie pograć, aby zabić czas. Jeśli każde uruchomienie gry (bo tak to opisujesz) będzie wymagało dostępu do internetu to ja dziękuję bardzo, nie będę kupował modemu 3G, tylko po to, żeby Steam zeżarł mi transfer na takie sprawdzanie. W ogóle bardzo często powstaje założenie, że w dzisiejszych czasach każdy komputer posiada stały dostęp do sieci, ale zapomina się o tym, że spora część z nich to platformy mobilne.

Konkludując, jak wywalam na coś sporo szmalu, to oczekuję, że będę mógł tego użyć: o 4 nad ranem, o 17 po południu, na wysokości 10 000m i 6 stóp pod powierzchnią, na basenie i wakacjach i wszędzie indziej, gdzie zapragnę to zrobić.

Jeśli się mylę to mnie naprowadźcie, ale kompletnie nie miałem styczności z tą platformą, jedynie od kolegów po fachu słyszałem wiele narzekań i lamentów...
I tu wychodzi fakt dostępu do internetu o którym nie wspomniałem. Owszem miałem styczność z tą platformą podczas grania w ETS2... NMnie się nie podoba ta koncepcja i tyle. Może to i krok w dobrą stronę ale będzie to utrudnianie życia nam graczom .... tyle w temacie.
Co do wersji pudełkowej ma być:P Ale mowa tu o tym, że trzeba to będzie rejestrowac na steam-ie

PZDR siroccoxp
Przecież w Steam jest możliwość uruchomienia gier w trybie OffLine. To jest tak jak np SimCity najnowsze ktore wymaga zawsze polaczenia z netem
(20.10.2013 20:12)Skiv napisał(a): [ -> ]Przecież w Steam jest możliwość uruchomienia gier w trybie OffLine. To jest tak jak np SimCity najnowsze ktore wymaga zawsze polaczenia z netem
Rzeczywiście (opis np. tutaj), chociaż osobiście jeszcze tego nie próbowałem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie