09.12.2018, 16:55
Witam wszystkich serdecznie!
Niedawno temu przywróciłem ustawienia fabryczne w moim laptopie. Fabrycznie mam zainstalowany system Windows 8. Mam właśnie problem ze Sklepem na tym systemie. Żeby nie było nieporozumień, powiem jasno, problem dotyczy Sklepu w Windows 8, nie 8.1.
Konkretnie, mam ochotę uaktualnić do 8.1 właśnie przez Sklep, z którym mam następujący problem:
Próbowałem różnych rozwiązań: Windows update (wszystkie możliwe aktualizacje mam zainstalowane), jestem zalogowany na swoim koncie Microsoft... Nie wiem, co mam jeszcze zrobić...
Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje rozwiązania tego problemu. Można też jakieś inne sposoby podać na aktualizację do Windows 8.1.
Pozdrawiam
Niedawno temu przywróciłem ustawienia fabryczne w moim laptopie. Fabrycznie mam zainstalowany system Windows 8. Mam właśnie problem ze Sklepem na tym systemie. Żeby nie było nieporozumień, powiem jasno, problem dotyczy Sklepu w Windows 8, nie 8.1.
Konkretnie, mam ochotę uaktualnić do 8.1 właśnie przez Sklep, z którym mam następujący problem:
Próbowałem różnych rozwiązań: Windows update (wszystkie możliwe aktualizacje mam zainstalowane), jestem zalogowany na swoim koncie Microsoft... Nie wiem, co mam jeszcze zrobić...
Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje rozwiązania tego problemu. Można też jakieś inne sposoby podać na aktualizację do Windows 8.1.
Pozdrawiam