Strefa OMSI

Pełna wersja: Ruhrau V2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: U0mr5G7.jpg]

Projekt: Ruhrau V2
Autorzy: Der SIMUlant, Iajer, J-Attack, James Chakotay
Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:
Długo zapowiadana nowa wersja mapy Ruhrau właśnie nadeszła. Na mapie zaszło sporo zmian - przede wszystkim ze strony wizualnej jak i technicznej.
Mapa jest całkiem duża i oferuje zróżnicowany krajobraz: od miejskich i ciasnych dróg, poprzez blokowiska, wioski, pola i wzgórza.
Do mapy dołączono mnóstwo dedykowanych malowań na pojazdy oraz różne rodzaje zapowiedzi (trasy obsługuje dwóch przewoźników - RVAG i DB).
Można także wybrać jeden z kilku dostępnych AI-Listów.
Mapa raczej nie pożera znacznej ilości FPS-ów. Obiekty z Ruhrau nie są ciężkie.
Porada - jeśli Twój komputer nie należy do zbyt wydajnych, mocno zalecam edytowanie AI-Listy i Parklist, aby wymienić samochody i autobusy na lżejsze (standardowo są to pojazdy z Hamburgu).
Do dyspozycji mamy 10 linii autobusowych: standardowe miejskie, pospieszne, podmiejskie oraz nocne. Czas jazdy wynosi od 20 do 60 minut czasu.

Miałem okazję testować już tą mapę i szczerze mogę polecić :)

Ważna informacja: Aby mapa działała, musimy posiadać DLC Hamburg Tag & Nacht.


Screeny:
[Obrazek: tLPeNcR.jpg]
[Obrazek: HijaNxu.jpg]
[Obrazek: voczn0s.jpg]
[Obrazek: Ff6H3Tm.jpg]
[Obrazek: L0tSdCl.jpg]
[Obrazek: zu2mLlo.jpg]
[Obrazek: wI0hdfh.jpg]
[Obrazek: zgu438Z.jpg]
[Obrazek: 4KHXLnK.jpg]
[Obrazek: KR4DQNg.jpg]

Wideo:


Właściwie P1otrek w swoim opisie zawarł to co można powiedzieć o tej mapie.Ci którzy jeździli na Ruhrau V1 będą zadowoleni a nowym można śmiało polecić V2. Trochę czasu trzeba spędzić przy ściąganiu i instalacji ponieważ jest kilka poprawek do pobrania ale to dobrze.Widać że twórcy cały czas coś przy mapie dłubią.Wiele miejsc jest zrobionych od nowa jednak pozostawiono takie charakterystyczne miejsca jak wieża ciśnień,stary dworzec czy rozbity golf na słupie od sygnalizacji ulicznej:) Warto pobrać tą mapę,polecam.
Nowa mapa Ruhrau jest doskonała pod każdym względem. Zróżnicowanie linii, precyzyjna jakość wykonania, przyjemne trasy i zapowiedzi, dedykowane malowania czy opisy każdej linii w readme wraz z nakazami taborowymi sprawiają, że można wczuć się w rolę niemieckiego kierowcy i przemierzać cudowne, aż się nie chce wierzyć, że fikcyjne trasy. Cała mapa jest wspaniale wykonana i szczerze mogę ją polecić każdemu - nawet tym, którzy śmigają tylko po polskich mapach, uważając że niemieckie to tylko dziadowskie Simple Streets. Jedynym minusem mogą być czasy przejazdu - czasem nie wiadomo co zrobić z czasem, a momentami trzeba gnać na zbity pysk i i tak wyskakuje opóźnienie.;) Moim zdaniem autorowi należą się gromkie brawa i gdyby nie fakt wykorzystywania obcych obiektów z pewnością mógłby wydać tę mapę jako płatną.
Video of line NE2:)

Czy dodatek Hamburg jest potrzebny tylko do ruchu AI?
Nie tylko, mapa korzysta również z obiektów z Hamburga.
Po przeskanowaniu MapTools wyszło, że nie mam jednego obiektu
Sceneryobjects\DavidM-Objekte\Schilder Kraftfahrtstra+fe\BAB Ausfahrt.sco
Czy on może powodować dziury w mapie?
(17.09.2019 19:47)MisiekDeresz napisał(a): [ -> ]Po przeskanowaniu MapTools wyszło, że nie mam jednego obiektu
Sceneryobjects\DavidM-Objekte\Schilder Kraftfahrtstra+fe\BAB Ausfahrt.sco
Czy on może powodować dziury w mapie?

https://strefa-omsi.pl/Watek-Mapa-Ruhrau...#pid143788
Jeżeli ci po tym zabiegu mapa zadziała to prosze o kontakt
Pozdro
Czy jeździł ktoś po tej mapie Manem A37 z Bremen? Tym, który posiada sterownik Trapeze.
Mam wrażenie, że nie da się do niego poprawnie wpisać numeru linii, które podane są w manualu :/
Po wpisaniu kodu na linię SB6 pojawia się 6.
Miał ktoś podobny problem? Szukałem odpowiedzi, ale niestety nie znalazłem.
Bremskie MANy nie obsługują liter jako numeru linii, do tego linie SB w większości modeli trzeba wprowadzić z belki, bo nikt nie zadbał o ich wprowadzenie w skryptach.
Stron: 1 2
Przekierowanie