@MichauSto Myśleliście o przegubowcu 4 drzwiowym? Do tej pory jest takowy tylko w rękach prywatnych i służy jako wabik rekrutacyjny jakiejś vfiremki :/
Super, mam nadzieję że pamiętacie o dodatkowym małym okienku za pierwszymi drzwiami, pierwsza oś też chyba powinna być nieco bardziej cofnięta względem N4016.
Biorąc pod uwagę, że jeden czterodrzwiowy N4021TD nadal pomyka w Poznaniu... brzmi to nawet jak ciekawy pomysł.
(05.11.2018 13:55)Organmistrzu napisał(a): [ -> ]@MichauSto Myśleliście o przegubowcu 4 drzwiowym? Do tej pory jest takowy tylko w rękach prywatnych i służy jako wabik rekrutacyjny jakiejś vfiremki :/
Słuszne spostrzeżenie. Jedno i drugie zostało już poprawione.
(05.11.2018 14:34)Buser napisał(a): [ -> ]Super, mam nadzieję że pamiętacie o dodatkowym małym okienku za pierwszymi drzwiami, pierwsza oś też chyba powinna być nieco bardziej cofnięta względem N4016.
Edit: testowy eksport bryły do OMSI:
Zwróćcie jeszcze uwagę na przestrzeń pomiędzy drugimi i trzecimi drzwiami, a dokładnie położenie nadkoli względem okien. Pomocne może być to zdjęcie:
http://phototrans.pl/14,457247,11.html Moim zdaniem, obecnie w modelu cała ta przestrzeń jest za krótka.
Odległość między 2 a 3 osią i między drzwiami i 2 osią są za małe.
Najwyższa pora na kolejną garść nowości - szczególne podziękowania dla @
Buser, @
Mrozard, @
Sobol i @
Cherchil, którzy aktywnie pomagają przy doprowadzeniu bryły do stanu zgodnego z oryginałem.
W skrócie: poprawione proporcje boków jak i czoła, układ okien na lewej burcie doprowadzony do zgodności z poznańskimi egzemplarzami, dalsze postępy przy szablonie do malowań.
Wypukłe łączenia paneli z oryginalnego modelu zostały zastąpione lepiej wyglądającymi wklęsłymi.
Wow!! Świetna robota
Myśleliście może o wersji N4020td?
Tym razem model otrzymał nowe wyświetlacze LAWO Luminator. Są one oparte na skrypcie AEG Krüger, więc nie powinno sprawiać problemów działanie plików hof i bitmap z podstawowych pojazdów. Należy jednak pamiętać, że - zgodnie z oryginałem - różnią się one jednak od domyślnych rozmiarem: wyświetlacz przedni ma szerokość 112 pikseli, numer linii - 28, kierunek - 84. Z tego względu część bitmap (i tylko bitmap) może wymagać dopasowania.
PS: w pełni zdaję sobie sprawę, że przedni wyświetlacz jest umiejscowiony nieco za płytko. Zostanie to poprawione.
PS2: osoby zaniepokojone wysokim kontrastem uspokajam - bez szkła na wierzchu tak to powinno właśnie wyglądać.
PS3: szablon do bitmap:
Bardzo dobra robota się szykuje!
Mam tylko małe spostrzeżenie, co do tej genialnej bryły nadwozia - jeśli okna uchylne nie były ruszane i są tej samej wysokości, co w N4016 wydanym lata temu, to chyba będą zbyt wysokie.
A tak to jak na razie reszta jest idealnie odwzorowana.
Bo te okna uchylne są strasznie niewymiarowe i mają się nijak do pierwowzoru.