Strefa OMSI

Pełna wersja: Ustawienia ailist - różne pojazdy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,
mam problem z ustawieniem ailist na mapach. Stosowałem się do poradnika odnośnie ailist do Omsi 2, ale cały czas coś nie wychodzi. Chciałbym np. na Fikcyjnym Szczecinie dodać zarówno NL-ki, SU jak i Lion'sy. Wpisywałem je do pliku na różne sposoby, jednak za każdym razem albo ładują się tylko MAN-y z gry, albo w ogóle nie ma autobusów. Mógłby mi ktoś przybliżyć, jak powinna wyglądać taka lista z taką różnorodnością pojazdów? Zależy mi na tym, żeby wszystkie jeździły liniowo, tzn. nie było pustych, "martwych" wozów. Ponadto nie wiem, skąd wziąć malowania, tzn. ma być to plik .cti, ale czy gra się sama domyśli, że ścieżka jest tak długa (np. \Vehicles\MAN Lion's City V3D by Sobol 1.01\Texture\rep_A21_3D\EEV\SPAD.cti)?

Proszę o pomoc i pozdrawiam.:)
Tam gdzie masz pojazd i jego ścieżkę, to ma być tylko jeden model, a nie jak na zdjęciu dwa. W jednej liście można ładować informacje tylko z jednego modelu (list możesz zrobić ile chcesz, polecam zerknąć na poradniki z forum).

Druga sprawa z malowaniami, malowania ładują się poprzez unikatowe nazwy danej tekstury z plików .cti.

Wszelkie dane które wpisujesz działają mniej więcej tak: ścieżka do pojazdu (.bus) -> plik .bus (lista wyświetlanych numerów wozu, rejestracja na takiej samej zasadzie jak przy stawianiu pojazdów w grze, model pojazdu (.model)) -> plik .model, ścieżka do folderu z dodatkowymi teksturami i plikami .cti -> plik .cti, nazwa danej tekstury. Także w ailiście nie jest ładowany sam plik .cti tylko wszystkie pliki wraz z danymi jaka to tekstura (tak samo jest przy wyborze pojazdu, gra ładuje wszystkie pliki cti do "pamięci tymczasowej").
Pozmieniałem to, mam w osobnej liście i nie jeżdżą żadne autobusy. Próbowałem z innymi (Vecto) i dzieje się to samo. Najwięcej udało mi się osiągnąć biorąc ailist z Solarisami (dodane do mapy Fikcyjnego Szczecina) i podmieniając ścieżkę na wspomnianego Lion'sa (malowanie SPAD nie działa, ładuje się demonstrator). Problem też pojawił się taki, że jak wczytuję mapę (na czysto) to ładuje się nawet po 6-8 minut, najdłużej oczywiście "Loading AI". Od rana próbuję to ogarnąć, krok po kroku z poradnika i z innych ułożonych już ailistsów np. do Bydgoszczy, a za każdym razem jak to wrzucam, to coś nie idzie.

Wiem, że to spora prośba, ale mógłby ktoś, kto się orientuje w temacie rzucić na to okiem? Może akurat wyhaczy jakiś błąd. Ewentualnie prosiłbym też o podesłanie np. na priv Waszego ailist jeżeli gracie na Fikcyjnym Szczecinie (2.50.x) a macie tam coś zmienione względem tych trzech podstawowych zawartych w mapie.
Przekierowanie