14.05.2019, 09:02
Cześć,
mam problem z ustawieniem ailist na mapach. Stosowałem się do poradnika odnośnie ailist do Omsi 2, ale cały czas coś nie wychodzi. Chciałbym np. na Fikcyjnym Szczecinie dodać zarówno NL-ki, SU jak i Lion'sy. Wpisywałem je do pliku na różne sposoby, jednak za każdym razem albo ładują się tylko MAN-y z gry, albo w ogóle nie ma autobusów. Mógłby mi ktoś przybliżyć, jak powinna wyglądać taka lista z taką różnorodnością pojazdów? Zależy mi na tym, żeby wszystkie jeździły liniowo, tzn. nie było pustych, "martwych" wozów. Ponadto nie wiem, skąd wziąć malowania, tzn. ma być to plik .cti, ale czy gra się sama domyśli, że ścieżka jest tak długa (np. \Vehicles\MAN Lion's City V3D by Sobol 1.01\Texture\rep_A21_3D\EEV\SPAD.cti)?
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
mam problem z ustawieniem ailist na mapach. Stosowałem się do poradnika odnośnie ailist do Omsi 2, ale cały czas coś nie wychodzi. Chciałbym np. na Fikcyjnym Szczecinie dodać zarówno NL-ki, SU jak i Lion'sy. Wpisywałem je do pliku na różne sposoby, jednak za każdym razem albo ładują się tylko MAN-y z gry, albo w ogóle nie ma autobusów. Mógłby mi ktoś przybliżyć, jak powinna wyglądać taka lista z taką różnorodnością pojazdów? Zależy mi na tym, żeby wszystkie jeździły liniowo, tzn. nie było pustych, "martwych" wozów. Ponadto nie wiem, skąd wziąć malowania, tzn. ma być to plik .cti, ale czy gra się sama domyśli, że ścieżka jest tak długa (np. \Vehicles\MAN Lion's City V3D by Sobol 1.01\Texture\rep_A21_3D\EEV\SPAD.cti)?
Proszę o pomoc i pozdrawiam.