05.07.2019, 13:40
Witam.
Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X.
W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie.
Proszę o pomoc.
https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing
EDIT:
Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X
Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X.
W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie.
Proszę o pomoc.
https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing
EDIT:
Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X