Strefa OMSI

Pełna wersja: Blender export do .X i dziury w obiektach
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.

Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X.
W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie.

Proszę o pomoc.

İmage İmage

https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing

EDIT:

Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X
Dziury są związane z faktem że geometria OMSI opiera się na trójkątach, a Blender wspiera praktycznie dowolne wielokąty. Dla ułatwienia sobie życia polecam zajrzeć tutaj —> Klik!, model w OMSI zachowuje wtedy poprawną topologię z Blendera bez potrzeby dodatkowych poprawek.
Gdzieś wyczytałem że .dae wyciąga tekstury. I zrobiłem to a tekstur było więcej.
Sam już nie wiem
Przekierowanie