08.07.2019, 11:08
Witam.
Tworzę sobie swój obiekt do OMSI.
W sketchup'ie daję teksturę Fenster_int.tga.
W blender'ze wszystko wygląda poprawnie - eksport do .x.
I tu zaczynają się problemy:
- Po eksporcie do .x i wczytaniu do OMSI obiekt się nie pojawia (DirectX wywala się w logu)
- Po eksporcie z .x do .o3d obiekt pojawia się, ale szyby (Fenster_int.tga) są szare.
Próbowałem zmienić teksturę szyby w blender'ze z tga na dds (konwert DDS DXT5 w Paint .Net'ie) nadal jest brak przeźroczystości.
Przesyłam .sco
Co powinienem zrobić / dopisać?
Proszę o pomoc.
Tworzę sobie swój obiekt do OMSI.
W sketchup'ie daję teksturę Fenster_int.tga.
W blender'ze wszystko wygląda poprawnie - eksport do .x.
I tu zaczynają się problemy:
- Po eksporcie do .x i wczytaniu do OMSI obiekt się nie pojawia (DirectX wywala się w logu)
- Po eksporcie z .x do .o3d obiekt pojawia się, ale szyby (Fenster_int.tga) są szare.
Próbowałem zmienić teksturę szyby w blender'ze z tga na dds (konwert DDS DXT5 w Paint .Net'ie) nadal jest brak przeźroczystości.
Przesyłam .sco
[groups]
1
kewin111 (Anonim14PL)
Malczyce
[friendlyname]
Posterunek
[rendertype]
4
[mesh]
posterunek.o3d
[matl]
Fenster_int.dds
0
[matl_alpha]
2
[matl_envmap]
envmaptest.bmp
0.75
[fixed]
[shadow]
1
kewin111 (Anonim14PL)
Malczyce
[friendlyname]
Posterunek
[rendertype]
4
[mesh]
posterunek.o3d
[matl]
Fenster_int.dds
0
[matl_alpha]
2
[matl_envmap]
envmaptest.bmp
0.75
[fixed]
[shadow]
Co powinienem zrobić / dopisać?
Proszę o pomoc.