Strefa OMSI

Pełna wersja: "błyszczący" obiekt po eksporcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam i jest taki problem. Na obrazku widać dwa te same obiekty mojego autorstwa. Ten na górze eksportowałem kiedyś na starym kompie, a ten na dole teraz na nowym. Obiekty eksportowane na nowym kompie bardzo brzydko i nienaturalnie odbijają światło i nie wiem gdzie i co zmienić aby wyglądały jak te ze starego kompa. Chodzi o ustawienia w 3ds max czy w Blenderze (bo z tych programów korzystam)? Jeśli ktoś ma wiedzę jak zrobić żeby obiekt był matowy to proszę o pomoc.
Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?
(27.10.2019 23:28)Barcik napisał(a): [ -> ]Może spróbuj ustawić parametr Specular w materiałach na całkiem czarny i wtedy eksportuj. Ten efekt masz w 3ds max i blender?

Podziałało, dzięki
Przekierowanie