14.09.2013, 00:32
14.09.2013, 00:32
14.09.2013, 08:36
Brakuje Ci tekstur do elementów scenerii. Sprawdź za pomocą edytora OMSI w zakładce "Objects" jak się nazywa i gdzie się znajduje, plik skrzyżowania, któremu brakuje tekstury. W folderze z plikami skrzyżowania powinny być foldery "model" i "texture" (czasem jeszcze dodatkowe. Otwórz edytorem tekstowym ten plik .sco i zobacz czy jest wpis [matl]. Jeśli tak, to w folderze "texture" powinna być tekstura z wpisu [matl]. Jeśli jej nie ma, zgłoś się w dziale poszukiwanych plików o tą teksturę.
Jeśli nie ma wpisu [matl], to znaczy, że plik tekstury zawarty jest bezpośrednio w pliku .o3d. W takiej sytuacji znajdź w tym pliku .sco wpis [mesh], będzie tam podany plik .o3d skrzyżowania. Pobierz z sieci program "HEX Editor" i otwórz plik .o3d tym programem (pliki .o3d znajdują się w folderze "model"). Używając systemowej wyszukiwarki (CTRL+F) przeszukaj zawartość pliku .o3d pod kątem haseł "bmp", "jpg", "tga", "dds" i odszukaj te tekstury w folderze "texture". W przypadku braków - zgłoś się w dziale poszukiwania plików.
Widzę też na screenie, że brakuje Ci tekstury drogi (w oddali), postąp podobnie jak powyżej, tylko nazwę pliku drogi znajdziesz w edytorze w zakładce "Splines".
Pozdrawiam
Jeśli nie ma wpisu [matl], to znaczy, że plik tekstury zawarty jest bezpośrednio w pliku .o3d. W takiej sytuacji znajdź w tym pliku .sco wpis [mesh], będzie tam podany plik .o3d skrzyżowania. Pobierz z sieci program "HEX Editor" i otwórz plik .o3d tym programem (pliki .o3d znajdują się w folderze "model"). Używając systemowej wyszukiwarki (CTRL+F) przeszukaj zawartość pliku .o3d pod kątem haseł "bmp", "jpg", "tga", "dds" i odszukaj te tekstury w folderze "texture". W przypadku braków - zgłoś się w dziale poszukiwania plików.
Widzę też na screenie, że brakuje Ci tekstury drogi (w oddali), postąp podobnie jak powyżej, tylko nazwę pliku drogi znajdziesz w edytorze w zakładce "Splines".
Pozdrawiam
22.10.2013, 08:00
brakuje mi miedzy innymi: X13_4spurC_Mahlower.sli ale mam ten plik w D:\m-r-software\Omsi\Splines\ADDON_Teltow
22.10.2013, 22:01
Nie przeczytałeś uważnie mojego posta. Plik .sli/.sco jest plikiem tekstowym wykonywalnym i określa tylko ustawienia splina/obiektu. Określa też gdzie znajduje się tekstura i jak mają przebiegać ścieżki. Jeżeli tekstury nie masz fizycznie w miejscu,m do którego wskazuje plik .sli/.sco, to obiekt będzie, ale biały.