Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 15 III
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zauważyłem problem który potencjalnie czyni ten autobus niegrywalnym. Mianowicie, pasażerowie na końcowym przystanku mają poważne problemy z opuszczeniem pojazdu. Aczkolwiek ukończenie modelu to zadanie dla jego autorów, postanowiłem podać tutaj tymczasowe rozwiązanie. Proszę otworzyć plik Script\doordar2.osc i znaleźć tekst w liniach 329-331:
Kod:
    (L.L.door_0) 0.9 > (S.L.PAX_Entry0_Open) (S.L.PAX_Entry1_Open)
    (L.L.door_1) 0.9 > (S.L.PAX_Entry2_Open)  (S.L.PAX_Exit0_Open)
    (L.L.door_3) 0.9 > (L.L.door_3) 0.9 > && (S.L.PAX_Exit1_Open) (S.L.PAX_Exit2_Open)
Zmienić go na poniższy:
Kod:
    (L.L.door_0) 0.9 > (S.L.PAX_Entry4_Open) (S.L.PAX_Exit4_Open)
    (L.L.door_1) 0.9 > (S.L.PAX_Entry2_Open) (S.L.PAX_Entry3_Open) (S.L.PAX_Exit2_Open) (S.L.PAX_Exit3_Open)
    (L.L.door_3) 0.9 > (S.L.PAX_Entry0_Open) (S.L.PAX_Entry1_Open) (S.L.PAX_Exit0_Open) (S.L.PAX_Exit1_Open)
Czy da się jakoś zablokować połowę przednich drzwi?
(02.02.2013 15:05)Solaris napisał(a): [ -> ]Czy da się jakoś zablokować połowę przednich drzwi?

Przy obecnym skrypcie jest z tym kłopot.
jaki jest skrypt do 3 drzwi ?
Witam wszystkich,
mam do was pytanie.
Otwieranie wszystkich drzwi drzwi w Solaris Urbino 15 III by Darek 59 podpisano pod komendą <KY_bus_doorfront3> ktoś z Was może wie, pod jaką nazwą jest zamykanie wszystkich drzwi?:)
Siemano,
już Ci tłumaczę:

<KY_bus_doorfront3> - Otwieranie wszystkich drzwi.
<KY_bus_doorfront4> - Zamykanie wszystkich drzwi.

Pozdrawiam,
MrYanke$;)
U mnie coś jest z tym modelem nie tak, bo pomimo obecnie dość mocnego kompa i dobrych ustawień skacze jak kangur (nie ma to związku z FPS-ami, tych jest co najmniej 25), po czym OMSI wywala znany wszystkim błąd "Zugriffcośtam" i nie da się grać.
EDIT: To nie wina fontów, bo na starym PC działało. Jakby ktoś miał jeszcze taki problem -> kierunek PW. Może coś ustalimy wspólnie.

/ Przeniosłem do działu z problemami. - skawek /
U mnie taka sama sytuacja. Z tego co przeanalizowywałem cały model, to jest to wina któregoś zapętlającego się skryptu, bądź za dużo poly, lecz osobiście stawiałbym na to pierwsze.
Witam! Czy dało by się tak, aby kierownica więcej razy się obracała? Bo tak jakoś nie realistycznie;)
(14.07.2013 17:35)bootsy21 napisał(a): [ -> ][...]
1. w którym msc w skrypcie musze pogrzebać żeby zmienić szybkość obrotu kierownicy ?
[...]
W pliku model_Merc1.cfg (Merc? toż to Solaris, nie wiem czemu tak to autor nazwał ale mniejsza z tym) musisz znaleźć wpis taki jak ten:
Kod:
[mesh]
Pulpit/kierownica.o3d

[illumination_interior]
0
2
4
1

[visible]
cp_lenkrad_visible
1


[viewpoint]
3


[newanim]
origin_trans
-0.759
8.760
1.346

origin_rot_x
-30
origin_rot_y
90
origin_rot_z
0

anim_rot
Axle_Steering_1_L
1680

Liczba na samym dole (w tym przypadku 1680) odpowiada za stopień obrotu, należy ją zmienić w celu uzyskania dogodnego rezultatu skrętu kierownicy według własnych wymagań. :) Mam nadzieję, że pomogłem.

Oczywiście plik model_Merc1.cfg należy otworzyć za pomocą notatnika.
Stron: 1 2
Przekierowanie