Helloł!
Wygodniej byłoby przeglądać screeny w tagach "[img]", ale to tak na przyszłość.
Nie wiem jaki jest stan wykończenia, bo nie wspomniałeś, więc napiszę co mi się rzuca w oczy.
https://i.ibb.co/3sypCTh/93822913-864578...7360-n.jpg <- Krawężniki z trawą są bardziej estetyczne, w realnym świecie nie widzisz krawężnika z obu stron. Osobiście pobawiłbym się teksturą terenu, dodał plamy ziemi i wymieszał trawę z inną, pasującą, teksturą trawy (polecam na przykład "gras2" od Heira, jest w miarę uniwersalna). Na wysepce z przystankami dodałbym jakieś słupki, śmietniki, bo trochę pusto. Czy pętla jest wzorowana na jakimś realnym miejscu, bo dosyć spora, a nie widzę nic konkretnego w okolicy?
https://i.ibb.co/CP5dkYr/93581055-864578...7632-n.jpg
https://i.ibb.co/10NJM1Q/93630869-864578...4560-n.jpg
https://i.ibb.co/HC3mz6b/93578540-864578...4720-n.jpg <- Tak jak Mervin napisał, dosyć monotonnie, ale po kolei
- Jak korzystasz z tego busza, to sprobuj wersji z dopiskiem "_ciem", jest bardziej zbalansowana. Jeżeli nie posiadasz to podeślę
- Koniecznie tekstura ziemi na krańcach tego szutru (polecam: "Texture\Heir\Ziemia.bmp")
- Osobiście użyłbym tutaj 20m buszu 4 od MR obniżonego o 1,75m obróconego względem drogi o 75-80 i drugiego o 100-105 tak aby tworzyły zygzak. Możesz zrobić to też z tym buszem, ale też go obniż.
- Rozsuń te busze, tak by sięgały dalej w bok od rogi
- Koniecznie pobaw się teksturami terenu, ponownie "gras2" i może "trawa", również od Heira
- Nie wiem jaki miałeś zamysł otoczenia, ale możesz ładnie wypełnić puste miejsca teksturą pola, dodać lekkie wzniesienia, otoczyć niektóre splinowym ogrodzeniem. Dzięki temu się nie narobisz, a będzie ładny efekt i lekko
https://i.ibb.co/25dFHy9/20200417184702-1.jpg <- Ziemia pod torowisko, samochody parkują w krawężniku, brakuje czegoś na tym chodniku, taki jakiś pusty. Przyglądając się widzę, że tekstura chodnika jest nierówna, czyli pewnie użyłeś 2 splinów zamiast jednego -> niższa wydajność. Oddzieliłbym barierkami ścieżkę rowerową od chodnika na wysokości przystanku (chyba, że to miejsce inspirowane realnym).
https://i.ibb.co/0QzytKD/20200417184713-1.jpg <- Znowu zabawa teksturami terenu, dodałbym busz 4 od MR na pętli tramwajowej, brakuje małej architektury i linii zatrzymania przed przejściem dla pieszych. Zabudowa wzdłuż drogi jest.. ciekawa, ale mam wątpliwości co do zabytkowych kamienic z rynku w takim miejscu. Mam nadzieję, że mi się wydaje, ale odnoszę wrażenie, że chcesz robić tło stawiając drzewa, ale nie jest to zawsze dobry pomysł, bo przez to można odnieść wrażenie, że znajdujemy się w buszu.
https://i.ibb.co/HXcqRRv/20200417184728-1.jpg <- Jeżeli okolica uzasadnia użycie ekranów, to nie ma nic do komentowania
https://i.ibb.co/KjwXGLp/93430294-864578...2800-n.jpg
https://i.ibb.co/D16RCdr/93780106-864578...9648-n.jpg <- Nic specjalnie tutaj nie widać, ale skąd u wszystkich to zamiłowanie do robienia "dużych przystanków" pośrodku lasu/parku!? (Tak, KMS, o Tobie mowa)
Podsumowując, mapa zapowiada się dobrze tylko potrzebuje trochę więcej miłości
Pamiętaj, że miasta mają dużo różnych skrzyżowań, przejść miedzy domami, zjazdów na podwórka, do bram. Część ulic bywa przecięta szerokimi arteriami. Owszem, nie przeczę, że są ulice, które wyglądają jak "ściana kamienic z jednej i drugiej strony", ale nie należy na tym opierać całej mapy.
Oczywiście nie oceniam, że Twoja mapa aktualnie sprawie wrażenie tunelu, bo do tego potrzeba rzutu z góry, ale ostrzegam, bo potem ciężko to naprawić (ja robiłem jakieś 10 kafli od nowa, żeby to naprawić
)