Strefa OMSI

Pełna wersja: TAM 190 A11
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: c8mS5SD.jpg]

Model: TAM 190 A11
Autor: voznik
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Ukazał się nowy model - TAM 190 A11.
Pozdrawiam.

Screeny:
[Obrazek: zWgpXLO.jpg]
[Obrazek: dFbDsz8.jpg]
[Obrazek: t3J2oXe.jpg]
[Obrazek: iMZi1C4.jpg]



Dostałem informację (za którą dziękuję Autorowi tematu), że jest to nowa paczka autobusów nieznajdująca się jeszcze na Forum, więc przywracam wątek do Pobieralni.
new link? thanks
Nowy Link (New Link):

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Dodatkowe screeny (additional screens):

İmage

İmage

İmage

İmage

Pozdro.

/ Link zaktualizowałem także w pierwszym poście. - skawek /
Dziś zacząłem przeglądać pliki pojazdów do pobrania i tutaj już druga , miła niespodzianka.
Kolejny"flagowiec " PKS z lat 70 -tych i 80 -tych. Król naszych tras dalekobieżnych
w PKS . W mało jakim mieście można było spotkać dworzec PKS na którym nie było Tam, stacjonarnie lub przejazdem.
Autobus pochodził z "jedynie właściwego " w tamtym czasu kierunku, a wiec nie był nowoczesny , nie miał nowoczesnych rozwiązań , po prostu był inny, trochę bardziej wygodne siedzenia ( kwestia indywidualnej oceny ).
Silnik w TAM-ach sprowadzanych do nas były wersje dla ludu z miast i wsi czyli dla PKS-u, oraz sinik z zachodu w wersjach sprowadzanych dla firm turystycznych typu "Orbis", "Turysta" itp.
Przedstawiony plik zawiera praktycznie najważniejsze modele TAM-a.
Wersje nie są tragiczne, nie są doskonałe. Ale swobodnie można je wykorzystać jako ciekawostki, albo dla niektórych z Nas to "powrót do przeszłości".
Modele warte zainteresowania. JA POLECAM TEN AUTOBUS
Autobus działa w OMSI 2. Do wyboru jest kilka modeli ze skrzyniami automatycznymi i manualnymi. Sam autobus jest dobrze wykonany. Jednak podczas jazdy FPS oscyluje w granicach 12-16. Drugą wadą autobusu są krótkie przełożenia biegów i autobus na prędkościach pow. 60km/h ma wysokie obroty. Krótkie przełożenia sprawiają, że bardzo szybko trzeba zmieniać biegi dlatego ja używam tylko 2 4 i 6. Prędkość maksymalna coś ponad 80km/h ale wtedy już wyje. Jednak mimo to warto go pobrać. Końcowa ocena 7/10.
Przekierowanie