Strefa OMSI

Pełna wersja: Bolloré Bluebus 12 SE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: gEfELeV.jpg]

Projekt: Bolloré Bluebus 12 SE
Wersja: 1.1
Autor:Acrotere Design
Źródło i Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.



Opis pojazdu:
Bluebus 12 SE to francuski autobus produkowany przez francuską grupę Bolloré w Ergué-Gabéric we Francji od 2015 roku. Dwunastometrowy pojazd jest w 100% elektryczny. Na pokładzie autobusu jest w sumie 8 akumulatorów (4 na dachu i 4 z tyłu pojazdu), co pozwala pokonać na jednym ładowaniu, w zależności od warunków pogodowych od 220 do 280 kilometrów. Bluebus w Omsi przedstawia tylko wersję trzydrzwiową (są też na rynku modele dwudrzwiowe). Dzięki bardzo dobremu rozlokowaniu akumulatorów na pojeździe, autobus jest bardzo niski w porównaniu do innych modeli elektrycznych, 3100 mm (dla porównania; Urbino IV electric - 3300 mm, ECitaro - 3400mm, MAN LC 12E/18E - 3320mm). Obecnie pojazdy te kursują m. in. w Paryżu (RATP), Rennes (STAR, malowanie dołączone do modelu) oraz Brukseli (STIB). Wiele modeli kursowało też testowo w wielu miastach francuskich.

Opis modelu w Omsi:
Model Bluebus 12 SE przedstawiony przez Acrotere Design jest niemalże kopią realnego modelu. Pojazd został bardzo starannie wykonany i wyróżnia się na tle innych modeli (czy to z polskiej, niemieckiej, czy też sceny DLC). We francuskim stylu autorzy zrobili prosty autobus, który bije prostotą i jakością. Pojazd oprócz nowego pulpitu Actia II (chyba zaczerpnięty od naszego NH, który zrobił podstawę ;v), posiada także nowe udźwiękowienie. Model skryptowo oparty na MANach Lion's City Hybrid od Sobola, po prostu działa jak prawdziwy elektryczny autobus. Część ludzi narzeka na monotonność dźwięku i uczycie jego zapętlania się. Fakt, jadąc na klawiaturze można odczuć lekki dyskomfort po dłuższej jeździe (z powodu zmiany wysokości jednego dźwięku, odpowiedzialnego za imitację silnika elektrycznego podczas jazdy), natomiast jadąc na kierownicy, jak dla mnie jeździ się bardzo dobrze.

Polecam pobrać i skorzystać z tego modelu. Jak dla mnie jedyną obecną wadą (bo największe, czyli niedziałający w pełni sterownik i zepsuty wyświetlacz z boku, zostały już załatane) jest brak wpisu, oraz łatwego szablonu dla osprzętu znajdującego się na górze. Wszystko inne jest idealne, jak zresztą inne autobusy od Acrotere Design.

Gorąco polecam i szerokości:D

Screeny:
[Obrazek: m9LKStF.jpg]

[Obrazek: niMKS4S.jpg]

[Obrazek: rzjZiZr.jpg]

[Obrazek: E14F3OM.jpg]

[Obrazek: AeMz1zs.jpg]

[Obrazek: iVDoQpB.jpg]

[Obrazek: SUzfcoS.jpg]

[Obrazek: ZJXt74D.jpg]

[Obrazek: 8lStcub.jpg]

[Obrazek: kRvzzk2.jpg]

[Obrazek: g1BOgOL.jpg]

[Obrazek: IL0I2OH.jpg]

[Obrazek: Xy3pzxP.jpg]

[Obrazek: ho5FzVC.jpg]

[Obrazek: VQcbcYm.jpg]

[Obrazek: ggbThYD.jpg]

Chyba wszystkie dodałem, co miałem dodać :E

(Prezentacja video o ile dostępna):




Oraz model występujący realnie:



Moim zdaniem świetny autobus miejski, może nie w szczycie, ale trochę ludzi zabiera. Wykonanie na wysokim poziomie, jak dla mnie 5/5.
Po raczej krótkim teście widać sporą dokładność, ale też i niedoróbki. Pierwsza z nich to dziwne ustawienie kamery. Sprawia wrażenie, że pulpit jest za mały, i nieczytelny. Drugą jest wskaźnik położenia świateł, domyślnie jest on ustawiony na "auto", ale w omsi oczywiście żadne "auto" nie działa, więc moim zdaniem lepiej byłoby zać tam np. "0" niż wprowadzać ludzi w błąd. Fajny bajer to też wskaźnik "odzysku energii" przy hamowaniu. Problem w tym, że pokazuje on znaczny odzysk też na postoju, co jest moim zdaniem nieprawidłowe. Ale to były wady, które mogą uatrakcyjnić model, ale następna, którą zauważyłem, to przyciski po lewej stronie kierownicy, których animacja działa w taki sposób, że mam wrażenie, jakby łamały się one, w kształt litery "v". Są też plusy, całe wnętrze jest naprawdę ładnie wykonane. W szczególności przestrzeń pasażerska, ale pulpit kierowcy też dobrze wygląda. Ten jednostajny dźwięk nie jest jakoś mocno denerwujący ( ale przetestowałem model bardzo krótko, na razie nawet bez pasażerów i na klawiaturze). Także podsumowując model ma naprawdę spory potencjał, ale jeszcze odrobinę można by nad nim popracować. Ode mnie dostaje 7,5/10
Można zmienić położenie pulpitu, trzymając przycisk myszy i przesuwajac ją chyba w prawo i do góry (na ekranie). Mi sie wydaje że jej polożenie po postawieniu autobusu jest wynikiem jej rozlożenia, a nie pozycją do jazdy:P
Autobus przetestowany przeze Mnie. Ocena 10/10 za bryłę i inne detale. Jest to ogółem pierwszy autobus elektryczny w OMSI 2, który prowadziłem. Moje zadowolenie tym pojazdem widocznie wynika także z tego iż mieszkam w Szczecinie, a w tym mieście jeszcze minie sporo czasu zanim pojawi się pierwszy elektryk.
Czy jest możliwość wstawienia nowego lub innego linku,gdyż ten wygasł.
Autobus dostępny do pobrania Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. lub Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
Przekierowanie