Strefa OMSI

Pełna wersja: Jakubowo v.0.3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[attachment=2851]
Projekt: Jakubowo
Wersja: 0.3
Autor: Jakix
Źródło i Donwload: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:

Witajcie na mojej mapie nad którą pracuje już pół roku, mapa przedstawia wytówór mojej wyobraźni czyli Jakubowo jest to fikcyjne miasto w woj. Dolnośląskim niedaleko Wrocławia, a na mapie dostępne są m.in.:
- 4 linie autobusowe
> 1 (2,5km 9m)
> 2 (5km 10m)
>15 (ok. 9km i 16m)
>23 (ok. 7km i 14m)
- Własne bilety oraz Polski lektor pasażerów
- i wiele więcej!

[align=center]Aby Mapa Działała potrzeba plików z Wrocławia i Fikcyjnego Szczecina:
Wrocław: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Fikcyjny Szczecin: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Oraz w niektórych przypadkach DLC:
Metropolie Ruchr: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Screeny:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Prezentacja wideo:




ZABRANIAM!

Edytowania jak i udostępniania na innych forach, wykorzystywania pod vFirme, i inne złe rzeczy o których zapomniałem a narazić mogą moją mapę jak i samego mnie.
Każde nadużycie będzie skierowane na postępowanie karne!
Ogółem powiem tak. Fajnie, że się starałeś, szkoda tylko że mapa odstaje od najnowszych projektów do tego symulatora. Trzyma poziom, ale map z 2013-2014 roku. Przede wszystkim wszędzie masa jednolitych splinów, drzew i obiektów które po prostu nudzą. Po przejrzeniu screenów i video które tu zamieściłeś chciałbym się trochę do nich odnieść, abyś wiedział na co zwrócić uwagę przy następnej produkcji. Mapa jak na razie jest tylko na poziomie do pojeżdżenia, nic więcej.

[Obrazek: ACtC-3eE-IguY4F_l5D4D7eX5J7nl9nrRWggnOR8...authuser=0]
Krzaki włażące w chodnik.

[Obrazek: ACtC-3e4EAydf3bO9g5zFceq1Pe2coTZY_ueEvZ3...authuser=0]
Pustka po lewej stronie drogi.

[Obrazek: ACtC-3eaOo5dRcds7DVAW8mdbw27CK6GQ81v6WMN...authuser=0]
A tu mamy klasyczne WTF czyli tory bez sieci trakcyjnej (bo zapewne to miała być imitacja sieci tramwajowej) a jeden z nich kończy się w drzewie

[Obrazek: ACtC-3eFHY13GnSHR_BK7BYY0QibeF1QGC7P7_65...authuser=0]
Znowu krzaki które wyłażą na jezdnię i się przebijają przez krawężnik. Polecam dodatkowe busze od heira.

[Obrazek: ACtC-3cUOJ-wgQgG3EEsvnK1XgdwgAhhVlcHlEwo...authuser=0]
Drzewa postawione metodą to spline wyglądają po prostu nieestetycznie

Ponadto przez większość miasta pośrodku jezdni w zabudowanym terenie ciągnie się jedno wielkie kurozium, którym jest pojedyncza szyna tramwajowa. Bez sieci trakcyjnej, mijanek w ogóle bez niczego. A teraz na logikę pomyśl. Co by się stało jakby jechał tamtędy jakiś pojazd szynowy? Zablokowałby cały ruch, bo jego skrajnia jest zbyt duża aby zmieścić koło siebie 2 auta (a co dopiero autobusy).
W niektórych miejscach widać, że się starałeś, co doceniam, ale ogólnie mapa na kolana nie porywa. Moja ocena to trójka na szynach.
Po wczytaniu mapy jest niebo
@up: Przeskanuj mapę Maptoolsem. Jeśli brakuje ci plików, poproś o nie w tym dziale: https://strefa-omsi.pl/Watek-Prosby-o-po...#pid158518 , spróbuję ci pomóc.
(08.07.2020 23:06)Skwarkson1680 napisał(a): [ -> ]...

Nie bedzie nic jezdzic po torach to historia, wiem troche nie porywa moja mapa, ale to nie koniec mapa bedzie rozbudowywana.
Pozdrawiam Jakix
(13.07.2020 16:50)bigkalafior napisał(a): [ -> ]@up: Przeskanuj mapę Maptoolsem. Jeśli brakuje ci plików, poproś o nie w tym dziale: https://strefa-omsi.pl/Watek-Prosby-o-po...#pid158518 , spróbuję ci pomóc.

No wlasnie na maptoolsie nic nie ma
To może i ja się wypowiem.
Jako iż magicznym cudem pożyczyłem laptopa to mogłem zagrać na tej mapie.
Ze samych screen'ów widać, że mapa nie powala i na teraźniejsze standardy dziwię się że ludzie ją pobierają.
Mapa jest nudna, większość ulic to są już gotowe obiekty/spliny z "Berlin Spandau" albo innych niemieckich map, obiekty tak samo.
Dowiedziałem się że mapa będzie rozbudowana do wersji finalnej, więc to ratuje twój projekt.
Już na pierwszym screenie widzimy trawę która po prostu wchodzi na chodnik, nie jest to jakaś mała cześć albo ukryta, tylko totalnie na widoku.
Na pętli "Jakubowo Kościół" (Nie ma tego na screenach) zamiast użycia zwrotnicy, zrobiłeś to samo co jest na FS (Fikcyjny Szczecin), czyli połączenie dwóch torów w jeden, co dla mnie jest totalne słabe. Na niektórych skrzyżowaniach nie wiem po co, ale użyłeś zwykłego bruku (Albo gotowego z krawężnikami), po jakiś stronach dodałeś chodnik, a resztę uzupełniłeś gotowym skrzyżowanie również z niemieckiej mapy, na moje oko zrobienie lepszego skrzyżowania o takich samych wymiarach z dobrze działającym AI to czas ok. 1 godziny (To zależy też od umiejętności).
I znów wracamy do pętli "jakubowo Kościół" (Czy jakoś tak), ponownie użyłeś gotowego obiektu który na kilometr pachnie niemieckim, rozumiem że to może twój pierwszy projekt i nie znasz się za bardzo na edytorze, albo może robienie Fikcyjnych map dla Ciebie nie jest łatwe (W Moim przypadku tak właśnie jest), ale jak już użyłeś tego gotowego niemieckiego obiektu to mogłeś nad nim zrobić własny i później ten niemiecki usunąć.
Można się rozpisywać i rozpisywać nad błędami (Niestety:( )
Poczekam na wersję finalną tej mapy i wtedy będę wyłapywać wszystkie błedy.

Edit :

Mapa, nawet po zmianie ailista wymaga DLC Metropolie Ruchr (Przynajmniej w moim przypadku)
Przekierowanie