26.09.2020, 01:18
Dzień dobry
Ostatnio zacząłem prace nad HOFem dla Olsztyna, zawierającym wszystkie linie, przystanki i zapowiedzi... tak nudzi mi się. Nie miałem pojęcia jak zrobić polskie znaki, więc stwierdziłem że zrobię po prostu tekstury Kruger. Problem w tym, że mają one jakiś dziwny offset (patrz ss). Nie wiem czym jest to spowodowane i prosiłbym o pomoc, jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak. Dodam iż jest to mój pierwszy projekt tego typu. Poza tym, offset jest tak mocny, że czasem nie można nawet odczytać numeru linii na tylnym (bądź w przypadku kartonów, bocznym) wyświetlaczu. Tak jest z N01 i N02, gdzie widać samo N0.
W logu nie ma żadnych errorów ani warnów.
Tak to wygląda na autobusach
Tutaj wyświetlacz boczny w SU12 III
A tukej pliki .bmp z ...Olsztyn\Kruger
No i ...Olsztyn\Kruger+
A tu screen z pliku .hof
Ostatnio zacząłem prace nad HOFem dla Olsztyna, zawierającym wszystkie linie, przystanki i zapowiedzi... tak nudzi mi się. Nie miałem pojęcia jak zrobić polskie znaki, więc stwierdziłem że zrobię po prostu tekstury Kruger. Problem w tym, że mają one jakiś dziwny offset (patrz ss). Nie wiem czym jest to spowodowane i prosiłbym o pomoc, jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak. Dodam iż jest to mój pierwszy projekt tego typu. Poza tym, offset jest tak mocny, że czasem nie można nawet odczytać numeru linii na tylnym (bądź w przypadku kartonów, bocznym) wyświetlaczu. Tak jest z N01 i N02, gdzie widać samo N0.
W logu nie ma żadnych errorów ani warnów.
Tak to wygląda na autobusach
Tutaj wyświetlacz boczny w SU12 III
A tukej pliki .bmp z ...Olsztyn\Kruger
No i ...Olsztyn\Kruger+
A tu screen z pliku .hof