Strefa OMSI

Pełna wersja: Praca przy tworzeniu symulatorów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W związku z dynamicznym rozwojem, firma SimKol sp. z o.o. poszukuje osób na stanowiska:

1. Unity C# Programmer

Zadania:
- programowanie symulatorów oraz gier przy użyciu silnika Unity 3D,
- dbałość o jakość kodu,
- dbanie o rozwój techniczny projektów.

Wymagania:
- dobra znajomość języka C#,
- znajomość silnika do tworzenia gier UNITY 3D,
- wymagana odpowiedzialność, samodzielność i uczciwość,
- umiejętność rozwiązywania problemów i zdolności analityczne,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość wzorców projektowych,
- dobra znajomość systemu kontroli np. Git.

Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z symulatorami,
- znajomość zagadnień transportowych.

2. Level designer / 3D Modeller

Zadania:
- tworzenie otoczenia poziomów z wykorzystaniem silnika Unity 3D
-tworzenie modeli 3D oraz tekstur PBR
-dbanie o rozwój techniczny projektów.

Wymagania:
- znajomość środowiska Blender
- znajomość aplikacji Substance Painter
- podstawowa znajomość silnika do tworzenia gier UNITY 3D,
- wymagana odpowiedzialność, samodzielność i uczciwość,
- umiejętność rozwiązywania problemów i zdolności analityczne,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość wzorców projektowych,
- dobra znajomość systemu kontroli np. Git.

Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z symulatorami,
- znajomość zagadnień transportowych.

Kandydatom oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin pracy,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy,
- możliwość dopasowania godzin pracy do pracownika,
- ubezpieczenie zdrowotne.

Praca stacjonarna w naszym biurze w Katowicach - forma zatrudnienia umowa o pracę / umowa-zlecenie / B2B. W produkcji m.in. symulatory kolejowe, tramwajowe oraz autobusowe.

Kontakt PW lub piotr.szot@simkol.pl
O proszę przedstawiciel od SimRail 2021 się tu pojawił. Trzymam kciuki za Wasz projekt, jeśli nie schrzanicie fizyki jazdy i dacie możliwość modowania (samodzielne tworzenie tras, czy możliwość wstawiania samodzielnie zbudowanych obiektów/pojazdów do symulatora) to będzie wielki hit. No i jeszcze warunek by nie wymagał RTXów do płynnego działania.
Przekierowanie