Strefa OMSI

Pełna wersja: Bardzo słabe fps
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć
sorry że piszę ten wątek jako nowy ale pisałem go w dziale z sprzętem ale bez odpowiedzi...
Mógłby mi ktoś powiedzieć czego winą są słabe fps na moim pc:
Pamięć RAM: 8 GB DDR4
Dysk SSD: M.2 PCIe , NVMe , 512 GB
Procesor: AMD Ryzen 5 3500U
Grafika: AMD Radeon Vega 8
Taktowanie procesora [GHz] 2.1
Maksymalna częstotliwość Turbo [GHz] 3.7
*spadają na dłuższą chwilę do 8-10 fps nawet na najniższych ustawieniach z zakładki grafika i grafika szczegółowe.
(jest to wina karty graficznej ?..)
Sprawdź na pewno, czy nie masz ustawionego ograniczenia fps w ustawieniach. Jak tak sobie ustawiałeś na najniższe, to może ten suwak też przypadkiem przestawiłeś. (Nazywa się "docelowa liczba klatek")
znaczy fps tym suwakiem głównie ustawiałem w przedziale 24-29
podobno tak się robi przy słabszych kompach a nwm czy ten się nadaję do tej gry xd

czyli polecasz zmienić to ? tylko na jaką jakość i jakie dokładnie ustawienia pozmieniać żeby dobrze chodziło ?...
Na pewno ustaw sobie docelową liczbę klatek na jakieś 60 - 70. Zainstaluj "4GB Patch". Żebym mógł Ci coś więcej pomóc, to musiałbym znać wszystkie twoje ustawienia. Na Forum i na Youtube jest wiele różnych poradników, co oznaczają te wszystkie ustawienia i jak je ustawić, w zależności od komputera.
O co chodzi z patchem 4 gb ?
Wpisz w google 4gb patch. Taki prosty program, który pozwala Omsi na wykorzystanie 4gb ramu a nie dwóch. (Tutaj chodzi chyba o pamięć karty graficznej, a nie systemu, ale nie jestem pewien.) Instalacja jest banalnie prosta, na youtube są do tego poradniki. Dodaje fpsy i szybciej się gra ładuje.
dzięki za rady
Zainstalowałem patch 4 gb i jest poprawa duża ale :
ogranicznik ustawiony na 70
w lusterkach (rozmiar odbić w czasie rzeczywistym) 256

natomiast mam wyłączone
efekt odbicia słońca
i system cząteczek (spaliny dymy całkiem wyłączone)

Gra na mapie pkm4.0 w miejscach spada na chwilę do 17 fps głównie idzie na 30 kilku.
Dalej mały problem z tym jest...

Reszta ustawień zostawiona tak jak była
To posłużę się moim postem z innego wątku:
(20.10.2020 16:00)Szaqql napisał(a): [ -> ]W "Max. Tex. Mem. for high-res Tex. Load" wpisz tak z 80-90% MB dostępnych na karcie graficznej.Ewentualnie jeszcze w zakładce "Advanced" sprawdź "Reduced Multithreading", bo to na różnych procesorach działa róznie (niektórym lepiej działa z włączonym innym odwrotnie).
W tłumaczeniu mam zmienić opcje
Maks zakres widoczności i Te drugie to :
Tekstury z niską rozdzielczością
Tekstury oprócz autobusu gracza do 256 px
Czy zmniejszona wielowątkowość ?
niestety nie pomogły opcje zmniejszenia wielowątkowości i ograniczenia do 256px
wtedy fpsy zacinają się na dłuższą chwilę od 16 do 22 i skok do 30.
Stron: 1 2
Przekierowanie