14.12.2020, 14:54
Cześć, kupiłem dlc do Train Simulator, czyli wrzuciłem do koszyka, zapłaciłem PaySafe'em, ale nie mam go w bibliotece, a za to nadal jest w koszyku, a przy próbie ponownego kupna nformuje mnie, że transakcja nie została sfinalizowana przez usługodawcę płatności i że przy potwierdzeniu ponownego kupna zostanę obciążony podwójnie, takie tam.
Po przebrnięciu przez próbę logowania przy korzystaniu z pomocy technicznej Steama nie mam na liście gotowych opcji mojej sytuacji i nie wiem, jak im zaraportować tą sytację i co mam dalej zrobić.
Podobno coś mi się dubluje, ale to pojazdy zakupione w innym DLC, ale tu jest jeszcze nowa trasa, (nie)zakupione DLC to Train Simulator: Portsmouth Direct Line Route Add-On
EDIT: kupiłem powtórnie (na PSC były wciąż te same środki finansowe, czyli nie wzięło kasy) i.. znwu to samo!!
Po przebrnięciu przez próbę logowania przy korzystaniu z pomocy technicznej Steama nie mam na liście gotowych opcji mojej sytuacji i nie wiem, jak im zaraportować tą sytację i co mam dalej zrobić.
Podobno coś mi się dubluje, ale to pojazdy zakupione w innym DLC, ale tu jest jeszcze nowa trasa, (nie)zakupione DLC to Train Simulator: Portsmouth Direct Line Route Add-On
EDIT: kupiłem powtórnie (na PSC były wciąż te same środki finansowe, czyli nie wzięło kasy) i.. znwu to samo!!