17.02.2021, 22:03
Projekt: Łódź Retkinia
Autor: fifos, kondzik2013
Wersja: 1.0
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis: Na mapie mamy możliwość zasiąść za kółkiem obu linii pracowniczych - G1 i G2, kursujących między osiedlem Retkinia a Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną (ŁSSE). Otoczenie oraz układ drogowy są odwzorowane realnie na okres ~2017r, za wyjątkiem skrzyżowania Maratońskiej i Gimnastycznej, oraz odcinka między Janika a Janika (Langiewicza, Łąkowa, itd.). Powodem tego było wygaśnięcie podkładów w trakcie tworzenia mapy. Część kursów G2 została fikcyjnie wydłużona do pętli Retkinia Kusocińskiego w celu urozmaicenia mapy. Rozkłady jazdy w grze są zgodne z tymi, które obowiązują w dniu wydania mapy w rzeczywistości.
Znane błędy:
- W rozbudowanym ailiście tekstury Mercedesów po czasie mogą robić się białe lub czarne
- W niektórych miejscach na mapie AI potrafią się "obrazić" na środku drogi i nie jechać. Nie znalazłem przyczyny, z tego co zauważyłem, ma to miejsce tylko przy podstawowej wersji ailist.
- W kilku miejscach autobusy AI zahaczają o krawężnik.
- Na przystanku Gillette/Nowy Józefów AI potrafi przejechać sobie przez zaparkowane samochody.
Wszelkie inne problemy proszę mi zgłosić bezpośrednio na PW. Jeżeli będzie to coś rażącego, będą wydawane patche. Nie przyjmuję uwag typu; w tym miejscu jest brzydkie drzewko; kolor chodnika jest za jasny; tekstura asfaltu mogłaby być inna. Każdy ma swój gust, uwagi subiektywne mnie nie interesują. Mapę robiłem w taki sposób, żeby oddawała jak najlepiej rzeczywistość w zgodzie z moim gustem.
PROSZĘ NAJPIERW ZAPOZNAĆ SIĘ Z PLIKIEM README. WSZYSTKO CO WAŻNE ZOSTAŁO W NIM ZAWARTE!
Prezentacja:
Specjalne podziękowania dla:
Kierowcaadam - część obiektów dedykowanych
patryk781998, PIERRE5 - zapowiedzi
Alex Simulations - tekstury do pojazdów
Szerokiej drogi!
Autor: fifos, kondzik2013
Wersja: 1.0
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Opis: Na mapie mamy możliwość zasiąść za kółkiem obu linii pracowniczych - G1 i G2, kursujących między osiedlem Retkinia a Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną (ŁSSE). Otoczenie oraz układ drogowy są odwzorowane realnie na okres ~2017r, za wyjątkiem skrzyżowania Maratońskiej i Gimnastycznej, oraz odcinka między Janika a Janika (Langiewicza, Łąkowa, itd.). Powodem tego było wygaśnięcie podkładów w trakcie tworzenia mapy. Część kursów G2 została fikcyjnie wydłużona do pętli Retkinia Kusocińskiego w celu urozmaicenia mapy. Rozkłady jazdy w grze są zgodne z tymi, które obowiązują w dniu wydania mapy w rzeczywistości.
Znane błędy:
- W rozbudowanym ailiście tekstury Mercedesów po czasie mogą robić się białe lub czarne
- W niektórych miejscach na mapie AI potrafią się "obrazić" na środku drogi i nie jechać. Nie znalazłem przyczyny, z tego co zauważyłem, ma to miejsce tylko przy podstawowej wersji ailist.
- W kilku miejscach autobusy AI zahaczają o krawężnik.
- Na przystanku Gillette/Nowy Józefów AI potrafi przejechać sobie przez zaparkowane samochody.
Wszelkie inne problemy proszę mi zgłosić bezpośrednio na PW. Jeżeli będzie to coś rażącego, będą wydawane patche. Nie przyjmuję uwag typu; w tym miejscu jest brzydkie drzewko; kolor chodnika jest za jasny; tekstura asfaltu mogłaby być inna. Każdy ma swój gust, uwagi subiektywne mnie nie interesują. Mapę robiłem w taki sposób, żeby oddawała jak najlepiej rzeczywistość w zgodzie z moim gustem.
PROSZĘ NAJPIERW ZAPOZNAĆ SIĘ Z PLIKIEM README. WSZYSTKO CO WAŻNE ZOSTAŁO W NIM ZAWARTE!
Prezentacja:
Specjalne podziękowania dla:
Kierowcaadam - część obiektów dedykowanych
patryk781998, PIERRE5 - zapowiedzi
Alex Simulations - tekstury do pojazdów
Szerokiej drogi!