Strefa OMSI

Pełna wersja: Texturowanie w 3ds maxie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć, mam taki problem:

[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]

Tak jak widać program poprawnie widzi obiekt, bo to przejście/gradient jest płynne, natomiast rozrzuca losowo zamapowane miejsca, tak jak tutaj, rama okna jest gdzieś w randomowym miejscu i nie można w normalny sposób namalować prostej kreski.

Jak to ujarzmić?
Malując bezpośrednio po modelu 3D z projekcją na teksturę. Nie wiem jak to wygląda w produktach autodesku, ale Blender ma na ten cel cały osobny widok "Texture Paint", a także jest dostępny do tego szereg niezależnych programów, jak na przykład Substance Painter by Adobe lub darmowy ArmorPaint.

Plus, zmniejsz marginesy między wyspami przy unwrapie UV. Teraz masa cennych pikseli marnuje się na puste miejsce, a widoczny bleeding nie będzie występować nawet przy 25% aktualnych odstępów.
Przekierowanie