Strefa OMSI

Pełna wersja: Export modelu 3ds -> Blender
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam taki problem, otóż przy próbie exportu z 3ds'a do blendera (bo 3ds nie ma exportu do .x) model gubi wypaloną texturę nakładaną automatem, pozostałe nakładane ręcznie się trzymają. Jak temu zaradzić?

[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]
[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]
"Tekstury nakładane automatem" są zapewne właściwością typową dla 3ds której nie rozumie pośredni format plików używany przy przenoszeniu. Polecam zapis "tekstury nałożonej automatem" do zrozumiałego roboczego formatu (png) do dalszej edycji i podpięcie pod materiał już w programie typu blender. Dodatkowo upewnić się czy "nakładanie tekstury automatem" nie produkuje dodatkowego kanału UV, i ew. wybrać ten kanał jako aktywny w blenderze.
Przekierowanie