Strefa OMSI

Pełna wersja: Ataman A092H6
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: sOG9vWo.png]

Projekt: Ataman A092H6
Wersja: 1.0
Autorzy: Vitaly L., KseNon_435.
Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:
Kolejny schludnie wykonany model zza wschodniej granicy przez człowieka, który wydał na świat najsłynniejszy ziemniakowóz w Europie: MB Sprinter 412D.

Ataman A092H6 - autobus klasy mini, wprowadzony do użytku w 2016 roku. Jest następcą wersji A092 i A093 ( znanych dawniej pod marką BOHDAN ) - po rozłamie korporacji w 2011 roku, marka zmieniła nazwę na Ataman. Napędza go silnik ISUZU 4HK1-E5NS o mocy 155 KM. Miejsc siedzących w zależności od wersji: 14-19, w pakiecie ze stojącymi: 49-52.

Ocena przez pryzmat modelu:
  • bryła: 9,5/10.
  • wnętrze: 9,5/10.
  • dźwięk: 9/10.
  • stanowisko pracy: 9/10.
  • funkcjonalnośc: 9/10.

[Obrazek: Yq8kMRw.png]
[Obrazek: WbtuQdD.png]
Bezpośredni link z ShareMods:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Wozik bardzo przyjemny w prowadzeniu, automatyczne sprzęgło działa bez zarzutu. Ciekawostką jest "pływający" wyświetlacz zewnętrzny. Dla mnie 9,5/10 (-0,5 pkt za dźwięki).
Po krotkim kursie po czeskiej mapce Dolní Kounicé moge wyrobić sobie o nim zdanie i to jak narazie pozytywne. Przyjemny i klasyczny choć jednocześnie nowoczesny styl bryły, w tym przodu, lubiany przeze mnie układ drzwi w autobusach z silnikiem z przodu, czyli 0-2-2, bo drzwi są 2 skrzydłowe i mają dobrą przepustowość.
Dźwięki silnika fajne, czasem nawet basowe - jak ja to lubię - to ważne, że są takie w małym autobusie, nie zawsze tak bywa.

Bardzo wygodna rzecz w nim to to, że akceptuje automatyczne sprzęgło, a autobus nawet na biegu nie gaśnie. To istotne w pojeździe z manualem zwłaszcza w omsi, gdzie nie każdy ma shifter - zaś na klawiaturze wiosłowanie manualem jest mniej wygodne.
Pojazd nie posiada też osobnej wersji z automatem dla "leniwych"
(sam należę do nich :E )

Na wadach się nie skupiałem tym razem, więc jeżeli jakieś kiedyś znajdę, to dopiszę. Aczkolwiek chyba nie ma ich zbyt wiele. Ten typ trzeba lubić, to taki nowoczesny i miejski odpowiednik naszego Jelcza 080. Ja takie
także lubię, a wobec wymienionych zalet wystawiam ocenę 9/10.
Sympatykom takich małych autobusów z silnikiem na przodzie zdecydowanie polecam:)
Przekierowanie